י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

רשת בר-כל מציגה: קופאית לגברים בלבד

גברים ימינה, נשים שמאלה: שלט בסניף 'בר-כל' באלעד, מודיע שאחת הקופאיות תשרת רק גברים, מטעמי צניעות. היו"ר הרב מנחם כרמל, ל'בחדרי חרדים': "הלוואי ויכולתי להקים סניפים נפרדים"

רשת בר-כל מציגה: קופאית לגברים בלבד

אחרי קווי המהדרין, המדרכות במאה שערים ושאר ההפרדות הנעשות לאחרונה כמעט בכל אתר ציבורי אשר גברים ונשים מגיעים אליו – עכשיו הגיע תורם של המרכולים.

רשת המזון החרדית 'בר-כול', הודיעה ללקוחותיה, באמצעות מודעות שנתלו בסניפי הרשת, כי מעתה יועסקו קופאיות שתפקידן יהיה לשרת גברים בלבד, וכן קופאיות אליהן יופנו נשים בלבד. חסל סדר הצטופפות מעורבת בתור לקופה. בתמונות המצורפות, ניתן לראות את ההפרדה, שכבר נכנסה לתוקף ויושמה הלכה למעשה בסניף הרשת בעיר אלעד: גברים בצד ימין, נשים בצד שמאל. קופאית אחת, משרתת גברים בלבד.

בשיחה שקיים מנכ"ל הרשת, הרב מנחם כרמל (מספר 7 ברשימת יהדות התורה לכנסת), עם 'בחדרי חרדים', הוא מאשר את הדברים ואף מסביר את המניעים לתקנה החדשה.

• האם הדבר הבא הוא סניפים נפרדים לגברים ולנשים?

"הלוואי ויכולתי לפתוח בנפרד לגברים ולנשים. הבעיה היא שישנם סניפים הממוקמים באזורים שבהם אין כרגע את האפשרות לעשות זאת.

"אנו עושים הכול בכדי לשמור ולהוסיף בצניעות", מסביר הרב כרמל. "בבני ברק יש לנו את הסניף ברח' סמטת אז"ר, שבימי שישי, עד השעה 12:00, הוא פתוח לגברים בלבד. אשה המעוניינת לרכוש מוצר ב'בר-כל' ביום שישי לפני הצהריים, תיאלץ לכתת את רגליה לסניפים האחרים הממוקמים ברחבי העיר, בהם לא הונהגה ההפרדה עדיין.

"כבר היו מקרים במספר סניפים", מספר הרב כרמל, "שנוצר עומס גדול , שהביא לידי ערבוביה בלתי נסבלת. במקרים מעין אלה, אנו מורים על סגירת דלתות הסניף. זאת בכדי שאנשים לא ייכשלו חלילה".




תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}