שר התחבורה נלחם בקורקינט החשמלי
השר ישראל כץ מינה ועדה בינמשרדית שתגבש תוכנית אכיפה נגד משווקים ובעלי עסקים המוכרים קורקינטים ממונעים האסורים ביבוא לישראל המונעים על ידי בנזין, סולר או גז
- כתב בחדרי חרדים
- י"ב תשרי התש"ע
- 2 תגובות
שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ מינה צוות בינמשרדי שיגבש תוכנית אכיפה נגד משווקים ובעלי עסקים המוכרים קורקינטים ממונעים האסורים בייבוא לישראל. בין מטרות הצוות: הגברת האכיפה בקרב רשויות המכס בנמלי ישראל, שינויי חקיקה והכנת תוכנית הסברה לציבור. הצוות, שבראשו עומד משה ימיני (ראש תחום ייצור וייבוא במשרד התחבורה), התבקש להגיש את מסקנותיו עד ל-1 בדצמבר 2009.
על פי הקריטריונים שקבע משרד התחבורה ניתן לייבא לארץ קורקינט חשמלי בתנאי שהספקו לא יעלה על 100 וואט, שמשקלו המקסימלי יעמוד על 12 קילוגרם ומהירותו המרבית לא תחרוג מ-12 קמ"ש. קורקינטים ממונעים שאינם עונים על הקריטריונים שנקבעו – בהם כל סוגי הקורקינטים המונעים על ידי בנזין, סולר או גז – אסורים בשימוש בישראל.
על פי נתוני משרד התחבורה, בשנה האחרונה הוחרמו מאות קורקינטים ממונעים בלתי חוקיים וזאת לאחר שהתברר כי הכלי הללו הפכו לפופולריים בקרב רבים מבני הנוער.קישורים:
לקבלת מגזין אוטו חינם
על פי הקריטריונים שקבע משרד התחבורה ניתן לייבא לארץ קורקינט חשמלי בתנאי שהספקו לא יעלה על 100 וואט, שמשקלו המקסימלי יעמוד על 12 קילוגרם ומהירותו המרבית לא תחרוג מ-12 קמ"ש. קורקינטים ממונעים שאינם עונים על הקריטריונים שנקבעו – בהם כל סוגי הקורקינטים המונעים על ידי בנזין, סולר או גז – אסורים בשימוש בישראל.
על פי נתוני משרד התחבורה, בשנה האחרונה הוחרמו מאות קורקינטים ממונעים בלתי חוקיים וזאת לאחר שהתברר כי הכלי הללו הפכו לפופולריים בקרב רבים מבני הנוער.קישורים:
לקבלת מגזין אוטו חינם
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות