י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

שגריר של רצון טוב

שגריר ישראל ביפן, הגיע בערב יום הכיפורים ללשכתו של ראש עיריית בני ברק, וקיבל מחמאות על תפקודו בפרשיית העצורים. השניים ביקרו בבית הגראי"ל שהתענין בשלום העצורים, ובירך את השגריר על פועלו

השגריר ראש העיר, והגראיל שטיינמן
השגריר ראש העיר, והגראיל שטיינמן

נסים בן שטרית, שגריר ישראל ביפן הגיע בימים אלו לפגישה עם יעקב אשר, ראש עיריית בני-ברק, לפי הזמנתו, כדי להביע את הוקרתו לשגריר על סיועו הרב לצעירים שנעצרו ביפן לפני למעלה משנה.

בעת ביקורו של יעקב אשר ראש העיר, ביפן יחד עם הגאון רבי מנחם מנדל שפרן, מחשובי הדיינים בציבור החרדי, לצורך מתן עדות למען הצעירים, נפגש ראש העיר עם השגריר שלא חסך במאמצים ובטרחה להקל על הבחורים הכלואים, כדי להביא לשחרורם. גם כעת, לאחר מתן גז"ד לאחד הבחורים ממשיך השגריר בפעילות נמרצת, כדי לאפשר העברתו לישיבה בכלא בארץ. כמו"כ ממשיך השגריר בסיוע לשני העצורים האחרים לקראת משפטם.

בפגישה בלשכתו, בה השתתף גם יעקב קוליץ, ראש לשכת ראש העיר, עמד ראש העיר על יחסו האוהד והחם של השגריר למען העצורים, לאורך כל התקופה, והזכיר, כי באחת מהפגישות ביפן בעניין הצעירים, בהם דובר אודות סבלם של הבחורים מהקור השורר בתאי המעצר, נגע סבלם לליבו של השגריר, עד כי כך שהוריד את מעילו וביקש למסרו לאחד הבחורים.

ראש העיר סיפר כי לפני ימים אחדים קיבל מכתב נרגש מהצעיר שנמצא כבר לאחר גזר-דין, בו הודה לרה"ע על התעניינותו הקבועה ועל יחסו האוהד במשך כל הזמן.

בתום הפגישה בעירייה יצאו ראש העיר והשגריר לביתו של הגראי"ל שטיינמן, שעמד על פעליו הברוכים והחשובים של השגריר למען הבחורים והדגיש את חשיבותם למול המצב בו הם נתונים.

השגריר השיב, כי הוא עושה רק את המוטל עליו ולכן אין הוא זכאי לתודה, אך הגראי"ל שטיינמן הדגיש, כי ידוע לו שהשגריר עושה מעל ומעבר, עם כל הלב ועם כל היכולות, ועל כך הוא ראוי לברכה ולהוקרה. השגריר אמר לראש העיר, לאחר הפגישה עם הגראי"ל שטיינמן, כי הוא מלא התפעלות מדירתו הקטנה של הרב ששמעו יצא בכל אתר בעולם היהודי.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}