י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

עשרות אחוזי הנחה של נופש כשר ב'דקה ה-90'

לקראת החגים, לקוחות שיתקשרו למוקד הלילי של נופש כשר ה'דקה ה-90' יהנו מעשרות אחוזי הנחה במגוון טיסות ליום המחרת. המוקד פעיל מהשעה 18:00 ועד השעה 04:00 לפנות בוקר

עשרות אחוזי הנחה של נופש כשר ב'דקה ה-90'

מחיר הטיסות לחו"ל מרקיע שחקים? מסתבר שאפשר לטוס גם בעונת החגים הבוערת, בלי לקרוע את הכיס. ענקית התיירות נופש כשר הדקה ה90 מציגה את 'ציפורי לילה' המוקד הלילי המיוחד המציע מגוון טיסות ליום המחרת בשיטת הדקה ה90, במחיר מדהים הנמוך בעשרות אחוזים ממחירי העונה.

"הצרכן הישראלי ובמיוחד הנוסע הדתי הוא 'נוסע חכם' המשווה מחירים ובודק היטב את היצע הטיסות בכל רגע נתון" אומר אבנר לש משנה למנכ"ל נופש כשר – הדקה ה90, "כיום ניתן להצביע על פערי מחירים משמעותיים בהחלט למשפחה הדתית בהזמנות הרגע האחרון. אם ניקח למשל יעדים פופולאריים כמו בלגיה ושוויץ שמחירם בעונות השנה נע סביבות ה600 $ הרי שבמחירי המוקד הלילי 'ציפורי לילה' ניתן להשיג כרטיס במחיר הזול בעשרות אחוזים מהמחיר הרגיל. אם נעשה חשבון משפחתי של משפחה בעלת 5 נפשות, מדובר בחסכון משמעותי של 1300$ והציבור בהחלט מזהה יתרונות אלו" דברי לש.

המוקד הפעיל בטלפון 03-6366830 מהשעה 18:00 ועד השעה 04:00 לפנות בוקר, מציע מבחר טיסות למגוון יעדים ליום המחרת וחבילות נופש למהדרין במחירים מדהימים, כשאירופה מככבת עם עשרות אחוזי הנחה.

שיטת הרכישה של הדקה ה90 הנערכת מבעוד מועד מול החברות, שינתה את מפת התיירות בישראל, כשאלפים מנצלים את פערי המחירים ורוכשים חבילות נופש אטרקטיביות במחירים מיוחדים. מסתבר שגם טיסה משפחתית לחו"ל לא חייבת להסתכם בסכומים מפולפלים, עם נופש כשר הדקה ה90 אפשר לטוס חכם ולשאיר גם סכום מכובד לחופשה הבאה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}