י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

'מדמיינים' חשבון נפש • טור מיוחד

איך גם מתנצלים וגם מכניסים יח"צ? במשרד דמיון לקחו יוזמה ויצאו בספישל סליחות לאנשי התקשורת איתם הם עובדים. אל תצפו לטקסט קורע לב, גם את הטישו אתם יכולים להשאיר בצד • לקרוא ולסלוח

'מדמיינים' חשבון נפש • טור מיוחד

כן, זה קורה לאנשים הכי מוצלחים,רגשות האשם ונקיפות המצפון הגיעו למחלקת היח"צ בדמיון.

סוף שנה זה בדיוק הזמן, לעצור רגע, לחשוב ולעשות חשבון נפש. גם האנשים המוצלחים ביותר מרגישים לפעמים צורך עז להתנצל, לבקש סליחה ולנסות לכפר ולו במשהו על העבר. בהתאם לכך ולאווירה הוחלט במחלקת היח"צ בדמיון להתנצל מעומק הלב על מספר דברים

שקר- לא, אל תחשבו חלילה שחשבנו אי פעם לשקר. אבל אולי גרמנו לאחרים ."לא שלחת לי" הוא אחד המשפטים היותר מוכרים בתחום.
נו, באמת? בתיבת דואר יוצא אתם מופיעים שחור על גבי פיקסלים. אז מה, באמת חשבתם שנאמין לכם שאולי מישהו שודד לכם את המיילים?

"לא תתעלם"- אחד היתרונות במכשירים הניידים הוא כפתור שימושי הנמצא בד"כ בצד הימני של המכשיר, ומכונה "השתק" או "התעלם" הכול תלוי בסיווג שלכם, ועד כמה אתם אוהבים את 018 אקספון. נכון, זה באמת מעצבן לענות לנו, בייחוד כשזו הפעם החמישים לאותו שבוע ובייחוד כשמדובר על אותה ידיעה (בסדר,בסדר, בטר ייכנס). זה באמת בסדר, גם לנו יש ניידים וגם אנחנו מבינים איך מתעלמים מנודניקים..

קמצנות- אצלנו במחלקת יח"צ אוהבים לתמצת, לחסוך ולהגיע ישר לפואנטה. מסתבר שגם אתם אוהבים לתמצת, לפעמים יותר מדי, מזל שיש כותרת לפחות היא לא מכוסחת..

גם ביום כיפור לא מזכירים את כל העוונות, את הגלויים לנו הזכרנו לעייל, את הפחות גלויים אנו משאירים לעצמינו. ומבקשים בכל לב סליחה וכפרה.

אנו בפרסום דמיון מבטיחים להשתדל בע"ה בשנה הבאה ,להתייעל, להשתפר ולהגביר ביתר שאת את מצב הנדנודים, כי בסופו של דבר, זה מה שעוזר.

שנה מתוקה, וטובה עם המון עיתונות וכתבות מרתקות שיראו משם ומכאן.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}