י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

חרדים לגורלו: תפילה לגלעד

יוזמה מיוחדת של שני אברכים ירושלמים, תעורר את המודעות בציבור החרדי למצבו של החייל החטוף גלעד שליט. לאחר סדרה של ביקורים בבתי רבנים ותפילות המוניות, הם מבקשים: "אל תשכחו אותו בתפילות"

נועם שליט בבית הגריש אלישיב. צילום ארכיון
נועם שליט בבית הגריש אלישיב. צילום ארכיון

אתר 'בחדרי חרדים' בשיתוף הארגון החרדי למען גלעד שליט, נותן חיזוק נוסף ל"צבא החברים של גלעד שליט": בימי ראש השנה צפויים להצטרף ל"צבא" החברים, שהוקם לפני כחודשיים על ידי הפעילים המרכזיים למען החייל החטוף, מאות אלפי יהודים חרדים ודתיים, על ידי תפילות לשחרורו של גלעד בן אביבה.

'צבא גלעד' המקורי הוקם בכדי, לרכז כוחות של הפעילים המרכזיים, תחת ארגון גג, שירכז את הפעילות המאומצת לשחרורו, ויראה לממשלה את עוצמת הפעילות למען גלעד. הפעילות החרדית שצברה תאוצה בחודשים האחרונים, מצטרפת לפעילות הכללית למען גלעד.

כזכור, נועם שליט קיים סדרה של ביקורים אצל רבנים בארצות הברית ואצל גדולי ישראל בארץ, בנוגע לפעילות למען גלעד. הרבנים אצלם ביקר, עודדו את רוחו, והפליגו בחשיבות מצוות פדיון שבויים, ונתנו הוראה להתפלל למען החייל שנמק במרתפי החמאס.

מי שעומדים מאחורי הפעילות הברוכה למען גלעד, הם 2 אברכים ירושלמים, ששמו לנגד עינהם את מצוקת החייל כמשימת חיים, ופועלים ללא לאות לפעול בקרב הציבור החרדי, ולעורר את המודעות לחייל השבוי. השניים: יעקב פוטש וזאב פליישמן, יזמו תפילות המוניות, ביקורים אצל רבנים, ובראש השנה הנוכחי, הם מבקשים בקשה קטנה:

"בתפילות ראש השנה, כשאתם מבקשים על בני המשפחה, על פרנסה, על ישועה בכל התחומים, תקדישו מספר דקות גם לחייל החטוף גלעד שליט. תעוררו רחמי שמיים למען גלעד בן אביבה", צריך לזכור הם מוסיפים בכאב, "החטיפה של החייל, היא חטיפה של כולנו, החמאס לא מבחין בין דם לדם. הוא מונע משנאת יהודים. הוא ילד של כולנו. אל תשכחו זאת בתפילת ראש השנה. זה כמה דקות לבשר מבשרינו".

במודעות שפורסמו במדיה החרדית, התבקש הציבור להשתתף בפעילות לשחרורו על ידי תפילה. העיתונות החרדית התגייסה כולה למען המטרה החשובה, ופרסמה את המודעה חינם אין כסף. היומונים בהוראת הוועדות הרוחניות, יפרסמו את המודעה בהבלטה, מתוך תקווה כי השנה החדשה תביא בכנפיה את הבשורה על שחרור גלעד מכלאו.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}