י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

'האיחוד האירופי' מאחל שנה טובה • גלרייה דיפלומטית

בין כסה לעשור, עלו לרגל למעונו של הרב לוי יצחק מטוסוב, 'שר החוץ היהודי' באיחוד האירופאי, שגרירים ומדינאים רבים. בין הבאים גם נציגי ממשל רמי דרג ממדינות תורכיה, אזרבידזאן, מרוקו ומצרים

הרב לוי מטוסוב עם שגרירים
הרב לוי מטוסוב עם שגרירים

בין כסה לעשור, עלו לרגל למעונו של 'שר החוץ היהודי' באיחוד האירופאי שגרירים ומדינאים רבים. במשך כל שעות הערב נהרו עשרות משלחות של מדינות שונות, החברות באיחוד האירופאי, או אלו שיש להם נציגות דיפלומטית בבריסל - הבירה הפוליטית של אירופה.

בין הבאים המכובדים, שעלו להשיק כוסית, כפי המנהג הדיפלומטי, עם תחילתה של שנה חדשה נראו:

שגריר ישראל מר רן קוריאל, ושגריר ארצות הברית מר הווארד גוטמן. כמו כן נצפו שגרירים ונציגי ממשל רמי דרג ממדינות: אוסטריה, גרמניה, איטליה, הונגריה, פולין, רומניה, בולגריה, קרואטיה, אוקראינה, רוסיה, תורכיה, אזרבידזאן, גאורגיה, מרוקו, ומצרים.

בין הקהל היה ניתן להבחין במפגשים מרתקים של פוליטיקאים רבים, חברי פרלמנט מרוב מדינות האיחוד, תוך שהם מנצלים את המפגש בחסות היהודית. הקשת הרחבה של הנציגים מכל המפלגות חצה את המאזן המקובל, הנהוג בקוקטיילים או אירועים יוקרתיים דומים הנהוגים באיזור.

במקום נכחו מטבע הדברים גם ראשי ארגונים יהודיים הפועלים באיזור, עסקנים חשובים אתם מתקיים קשר רציף. בלט ביניהם חבר הנהלת הקונגרס היהודי האירופאי.

הרב לוי יצחק מטוסוב, פועל בהצלחה רבה בעשור האחרון, במסדרונות הממשל האירופי בבריסל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}