י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

איזו לשובע: מנכ"ל חדש לרשת הגנים

לפני מספר חודשים התחייב סגן שר החינוך, מאיר פרוש, למנות מנכ"ל חדש לרשת הגנים החולה של אגו"י. בישיבה שהתקיימה במשרדי הרשת הוחלט: יצחק רייך - ראש מועצת רכסים לשעבר, ישמש כמנכ"ל

יצחק רייך
יצחק רייך

בישיבת הנהלה מיוחדת שהתנהלה היום (ג') במשרדי רשת הגנים של אגודת ישראל, הוחלט למנות את יצחק רייך ראש מועצת רכסים לשעבר, למנכ"ל הרשת.

כזכור, התחייב סגן שר החינוך מאיר פרוש בפני שרי האוצר והחינוך בקיץ האחרון, כי עד יום הכיפורים ימונה מנכ"ל לרשת.

ההתחיבות הגיעה בעקבות מצבה הקשה של הרשת, שניסתה שוב ושוב להיכנס להליכי הבראה, שפעם אחר פעם לא צלחו. המצב הקשה של הרשת, גרר עיכוב במשכורות של מאות הגננות, שהמשכורת המצומקת אותה הן מקבלות מהרשת, אמורה לפרנס משפחה שלימה, כשלרוב היא גם מרובת ילדים.

המצב הקסטרופאלי הביא לדרישת השרים למנות מנכ"ל שיוכל ליישם בשטח את תוכנית ההבראה שמשרד החינוך הציב עבור הרשת. בעקבות התחייבותו האישית של פרוש, ניאות משרד האוצר להעביר תקציבים מיוחדים לרשת, למרות שלא החלה ביישום תוכנית ההבראה בפועל, וזאת בכפוף להמתנה למימוש ההתחייבות.

יצחק רייך עמד עד לבחירות המקומיות לפני שנה בראש מועצת רכסים, תפקיד שנאלץ לעזוב בשל הסכם רוטציה עם ש"ס. רייך זכה להערכה רבה בתפקידו במועצה ברכסים. בהמשך נשא בתפקיד ניהולי ברשת הצרכניות 'בר-כל' של מנחם כרמל, שלקח את רייך במין פיצוי על עזיבתו את תפקידו ברכסים.

כאמור, היום - שבוע לפני יום כיפור, מונה רייך למנכ"ל רשת הגנים. אלפי גננות ועובדי הרשת, יחד עם אלפי הילדים, מקווים כי המינוי החדש יפיח ברשת רוח חדשה ויביא בשורה שתאפשר את המשך פעילותה בצורה תקינה וראויה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}