י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

בחור ישיבה השתחרר מכלא 6, אחרי 50 ימי מאסר

בחור חסיד חב"ד השתחרר היום מכלא 6 - כלא צבאי - בתום 50 ימי מחבוש מתישים. הבחור נכלא לאחר שהוכרז כעריק, למרות שלא התחמק מרשויות הצבא. "היתה אי הבנה אחת גדולה", הוא אומר

כלא. צילום אילוסטרציה
כלא. צילום אילוסטרציה צילום: ארכיון

בחור המשתייך לחסידות חב"ד השתחרר היום (ב) מכלא 6, כלא צבאי, בתום 50 ימי מחבוש. בחור הישיבה נכלא לאחר שהוכרז כעריק, למרות שלא התחמק מרשויות הצבא.

היום, שעות אחדות לאחר שהפך שוב לאדם חופשי, הוא גולל את השתלשלות האירועים בשיחה עם אתר 'שטורעם.נט': "כמו הרבה מאוד בחורים חב"דיים בגילי, הדיון בתיק הצבאי שלי נגרר ולא הוכרע לשום צד. במהלך הדיונים, הותר לי לטוס לחוץ לארץ כמה פעמים, ומעולם לא הגדירו אותי כעריק.

"לפני כמה חודשים פניתי למשטרה, כדי להגיש תלונה על רכוש שנגנב ממני. כשאמרתי להם את שמי, הם העבירו אותי לרשויות הצבא, משום שהופעתי אצלם כעריק.

"50 יום הייתי כלוא בכלא 6. אלה היו ימים קשים מנשוא, אבל העובדה שאני חסיד חב"ד סייעה לי לשרוד את התקופות הקשות. את השהות בכלא ניצלתי להפצת יהדות, והקמתי שם בית חב"ד קטן".

הבחור, מבקש כי העסקנים יקחו את סיפורו האישי כלקח, בעת שהם מטפלים בסוגיות דומות. "אם הייתי מודע לעובדה שאני עריק, הייתי מתייצב מיד בלשכת הגיוס. זו היתה אי הבנה אחת גדולה, עליה שילמתי בחרותי", הוא אומר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}