י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

רונה רמון: מרגש אותי לימוד המשניות שלכם

מנהלי אתר 'בחדרי חרדים' ערכו ביקור תנחומים בבית משפחת רמון • רונה רמון: "אני מאוד מעריכה את לימוד המשניות, זה מחמם לי את הלב. הלוואי ולא היה צריך. כמה טוב לראות שלרגע אין פילוג בעם"

אסף רמון ז"ל
אסף רמון ז"ל

הגענו בשעת בוקר, מתוך מחשבה כי בשעה כזו יהיו פחות מבקרים בבית משפחת רמון בשכונת רמת חן, וניתן יהיה להחליף עם רונה רמון, אמו של אסף רמון ז"ל, מספר מילים ללא הפרעה. אך הבית והחצר היו מלאים במנחמים, מכל הסוגים וגוני הקשת - אנשי חיל האוויר מההווה ומהעבר, אלופי צה"ל, חברים וסתם עמך שבאים להביע תנחומים.

מתנדבים עלומי שם ממלאים את השולחנות במשקאות ומיני כיבוד, אחרים מנקים כל פינה, לצד פקחי עיריית רמת-גן המסיירים סביב הבית ובשכונה, לוודא שהמקום יהיה נקי וראוי למבקרים הרבים.

בחצר הבית - לבה רותחת של חום ואהבה שהעם היושב בציון מרעיף על המשפחה הדואבת. אך אין בכך כדי להרפות מהשבר הגדול של האם, רונה. עיניה דומעות כל העת. קולה נמוך ושבור.

היא נראית מותשת מהמבקרים ומחוזקת מהם כאחת. אך היגון קשה הוא מהכיל. הבכי פורץ בכל רגע.

הצגנו את עצמנו. אנחנו מאתר 'בחדרי חרדים', אמרנו. האתר שחבריו החרדיים התגייסו ללמוד את כל המשניות לעילוי נשמתו של בנך אסף ז"ל. באנו בשם הגולשים, בשם רבים מהציבור החרדי - למסור את תנחומנו.

ורונה השיבה: אתם מרגשים אותי ומשמחים אותי. כמה טוב לראות שלרגע אין פילוג בעם. כולם-כולם איתנו. אני מאוד מודה לכם על הביקור, אני מאוד מעריכה את לימוד המשניות, זה מחמם לי את הלב. הלוואי ולא היה צריך לכל זאת. בן שהלך מאיתנו במהלך אימון בשירות למען הביטחון של כולנו.

נפרדנו לשלום ובתודה, כשדמעות בעיני כולנו.

קישורים:
חברי 'בחדרי חרדים': לימוד לעילוי נשמתו של אסף רמון ז
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}