י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

לומדים משניות לעילוי נשמת אסף רמון ז"ל

אתר 'בחדרי חרדים', בשיתוף הגולשים, פותח בחלוקת לימוד משניות לעילוי נשמת אסף בן אילן רמון ז"ל • לפני שש וחצי שנים יזם פורום 'בחדרי חרדים' חלוקת הש"ס לעילוי נשמת אביו האסטרונאוט

 אסף רמון ז"ל
אסף רמון ז"ל

טייס חיל האוויר אסף רמון ז"ל, בנו של האסטרונאוט הישראלי הראשון אילן רמון ז"ל, נהרג היום (א) בצהריים בהתרסקות מטוס F-16 חד-מושבי מדגם 'נץ' בדרום הר חברון.

בנו של אילן רמון ז"ל נהרג בהתרסקות מטוס

ההתרסקות אירעה מדרום ליישוב בני חבר, בתוך ואדי. בשל הקשיים הטופוגרפיים במקום, התקשו כוחות החילוץ לחלץ את גופתו של רמון, והם הסתייעו במסוקי סער על מנת להוריד כוחות לשטח. לדברי עדי ראייה, המטוס היה מפורק לחלוטין והתפזר לאורך רדיוס של עשרות מטרים. במקביל, הוצא צו שטח צבאי סגור וכוחות ביטחון רבים הובהלו למקום.

לפני חצי שנה נתקל אסף רמון ז"ל, בנו של האסטרונאוט אילן רמון ז"ל, אז חניך בקורס טיס, בתקלה חריגה במהלך טיסת אימון והצליח להנחית את המטוס בשלום. הוא קיבל על כך צל"ש.

האסון המזעזע והטרגדיה הנוראה של משפחת רמון, מזעזעת את המדינה כולה. בית המשפחה מלא בחברים וקרובים, והנציגות הפוליטית התייצבה בהמוניה לעודד את האלמנה על האסון הכבד. האם, שהקריבה שניים מהיקרים לה למען המדינה, ממאנת להינחם, ומסתגרת בפינתה כשהיא בוכה בכי תמרורים.

אתר 'בחדרי חרדים', פתח במבצע חלוקת משניות לעילוי נשמתו של אסף בן אילן ז"ל. בימי התפרקותה של מעבורת החלל קולמביה, התנהל בפורום 'בחדרי חרדים' מבצע דומה, שזכה להיענות שיא.

גולשי האתר, מוזמנים להצטרף ולקחת מסכת משניות לעילוי נשמתו של הטייס שחירף את נפשו למען המדינה. יצויין, כי אסף לא היה חייב להתגייס לצבא, מאחר שאביו נספה, אך הוא התעקש לשרת שירות קרבי.

הגולשים מתבקשים לרשום את המסכת אותה הם מתחייבים ללמוד באמצעות מערכת הטוקבקים או בפורום 'בחדרי חרדים' (לינק מצורף בתחתית העמוד).

תהי נשמתו צרורה בצרור החיים.

קישורים:
חברי פורום 'בחדרי חרדים': לימוד לעילוי נשמתו של אסף רמון ז
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}