י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

הרב הותקף בידי שודדים וזקנו נגזז

רבה של רכסים, הרב משה תנעמי, הותקף בידי שודדים בדרום אמריקה. כשהשודדים גילו שאין לו יותר מ-20 דולר, הם גזזו את זקנו. הרב: "ברוך ה' לא נפגעתי בגופי, אך אני בוש ונכלם ללא זקן"

"השגחה ברורה מלמעלה". הרב משה תנעמי. צילום: ערוץ 7
"השגחה ברורה מלמעלה". הרב משה תנעמי. צילום: ערוץ 7

רבה של רכסים, ומייסד מרכז חינוכי בגליל, הרב משה תנעמי, השוהה לצורך התרמה בפנמה, הותקף בשבוע שעבר במהלך שליחותו באחת ממדינות דרום אמריקה, זאת לאחר ששלושה מקומיים מסוממים שדדו אותו וגזזו את זקנו.

הרב סיפר על רגעי התקיפה בראיון לערוץ 7: "בשליחותי למען המוסד, יצאתי לאחת ממדינות דרום מאמריקה על מנת להביא תרומות למוסד, לצערי ביום האחרון הותקפתי על ידי שלושה אנשים שככל הנראה היו מסוממים וביקשו ממני כסף, היו ברשותי רק 20 דולר. הבאתי להם את כל שהיה ברשותי, הם התרגזו על כך שהסכום זעום, ואחד מהם הוציא מספרים וגזר לי את הזקן.

"הייתי המום ומפוחד, צעקתי בקול רם את שם המוסד "אור חדש". באו אנשים וגירשו אותם, ברוך ה' לא נפגעתי בגופי, אך אני בוש ונכלם שראיתי את עצמי ללא זקן, אני מקווה שהזקן יצמח במהרה כראוי לרב בישראל".

הרב תנעמי רואה השגחה מלמעלה באירוע זה, "יש כאן השגחה ברורה מלמעלה, הזכות של הילדים שאני תורם עבורם עמדה לי באותו רגע וניצלתי בניסי ניסים. למרות הכול אמשיך להתרים ולפעול למען המוסדות ולמען עם ישראל".

קישורים:
מקור: ערוץ 7
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}