י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

האם החשודה בהרעבה תיפגש עם בנה; 4 ילדיה נחקרו

ארבעה מילדיה של האם ממאה שערים החשודה בהרעבת בנה נחקרו אתמול על-ידי חוקרי ילדים במרכז להגנת ילדים ונוער בירושלים • השופט החליט להשאיר את הפעוט בבית דודו בבית שמש

האם וקרובות משפחה, בבית המשפט. צילום: פלאש90
האם וקרובות משפחה, בבית המשפט. צילום: פלאש90

ארבעה מילדיה של האם ממאה שערים החשודה בהרעבת בנה נחקרו אתמול על-ידי חוקרי ילדים במרכז להגנת ילדים ונוער בירושלים. החקירה, עליה החליט שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, משה רביד, נעשתה במטרה לבדוק האם יש חשש שהאם הנאשמת בהתעללות באחיהם הקטן פגעה גם בהם.

בשבוע הקרוב תיפגש האם עם בנה הקטן, עמו התראתה לדקות ספורות לפני כשבועיים, במפגש ש"התפוצץ" לאחר התערבות עובדת שרותי הרווחה. השופט רביד החליט להשאיר, לפי שעה, את הפעוט בבית דודו בבית שמש, שם הוא שוהה מאז שוחרר מבית החולים. יחד עם זאת השופט קבע כי האם תוכל לבקר את הילד בליווי עובדת סוציאלית משירותי הרווחה ופסיכולוגית מטעם המשפחה.

חקירת הילדים הקטנים נמשכה למעלה מארבע שעות. מקורביה של האם הביעו תקווה כי במידה וחקירת הילדים לא תעלה ממצאים מחשידים, הדבר יסייע להסיר מעליה את החשדות גם בקשר לבנה הקטן.

לאחר חקירת הילדים ולאחר שיוגש תסקיר משלים של שירות המבחן ביחס לאם, יקבע השופט רביד את החלטתו בעניין תנאי שחרורה של האם הנמצאת במעצר בית.

מאז שחרורה של האם ממעצר היא שוהה בביתה במאה שערים עם ארבעה מילדיה. מאז השחרור הפרקליטות שבה ודורשת להחמיר את תנאי שחרורה ולא לאפשר לה לשהות עם ארבעת ילדיה האחרים, בטענה כי היא מסוכנת גם להם. שופטי בית המשפט דוחים את בקשתם.

עורכי הדין דוד הלוי וראובן בר חיים, המייצגים את האם, אמרו ל'מעריב': "למרבה הצער, בחודשים האחרונים גורמים שונים מנסים באופן חוזר ונשנה לפגוע במרשתנו ולהשחירה תוך הצגתה בתקשורת כמי שמנסה להתחמק ולא לשתף פעולה עם הרשויות. חקירת הילדים היום היא בבחינת תשובה לכל מי שטען או סבר שלמרשתנו יש מה להסתיר. יודגש שמרשתנו הסכימה גם בעבר לחקירת הילדים, אך הדבר לא יצא אל הפועל עקב סירוב הפרקליטות למתווה שהציעו בתי המשפט." ‬

קישורים:
מקור: מעריב
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}