י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

שקר עם סירנה • פרסום ראשון

עיריית אלעד הודיעה על "הצבת אמבולנס לראשונה מזה 11 שנה". המציאות, כמעט כמו בפרשת הגדר - הפוכה: ראש העיר הקודם מימן אמבולנס ונהג - הנוכחי לא האריך את החוזה • 'עידן' סאלח שבתי

צביקה כהן גוזר את הסרט מהאבולנס לפני כשנה. צילום: יצחק לב ארי
צביקה כהן גוזר את הסרט מהאבולנס לפני כשנה. צילום: יצחק לב ארי

תושבי אלעד שפשפו השבוע את עיניהם בתימהון נוכח הודעת העירייה על "הצבת אמבולנס בעיר, לראשונה מזה 11 שנה".

ולמי שאיני מבין את פשר תימהון התושבים, נבהיר את אשר יודע כל ילד בעיר אלעד: עד לא מכבר, או ליתר דיוק - עד לכניסתו של ראש העיר הנוכחי לתפקידו, היה מוצב בעיר אלעד אמבולנס מד"א באופן קבוע, כשהוא מוכן בעמדת ההזנקה בכניסה ליישוב, כאשר לידו יושב נהג האמבולנס, משה סובר - האיש שהועסק על-ידי העירייה בראשותו של צביקה כהן, כנהג אמבולנס בשכר, לשירותם של תושבי אלעד.

כן, קראתם טוב. כמעט לכל אורך תקופת כהונתו של צביקה כהן הייתה בעיר אלעד נקודת הזנקה לאמבולנס, כאשר ראש העיר דאז צביקה כהן גם מימן, על חשבון העירייה, את העסקתו של נהג אמבולנס בשכר.

הנהג ישב בנקודת מד"א בכניסה לעיר במשך כל שעות היום, והיה זמין לכל קריאה, וזאת על מנת שתושבי אלעד לא יהיו נתונים לחסדיו של מתנדב מזדמן.

אלא שערב סיום תפקידו של צביקה כהן, פג תוקף חוזה ההעסקה של הנהג. כהן, עם רגל אחת בחוץ, מיעט לעסוק בענייני העירייה, והעדיף להותיר את חידוש החוזה לבאים אחריו.

העירייה החדשה, מצידה, החליטה על אי חידוש החוזה. נהג האמבולנס משה סובר פוטר, והאמבולנס שסיפק במשך שנים שירות לתושבים - עזב את העיר.

כעת, 10 חודשים אחרי, הסכימו במד"א להציב שוב אמבולנס בעיר (בנוסף אגב, לאמבולנס הקיים כבר מזה שנים בעיר, צמוד לכונן אלי פכטר).

אם התעניינתם מה לגבי נהג? התשובה: לא תודה.

"אין כרגע נהג בשכר, העירייה לא חתמה איתנו על חוזה בעניין הזה", השיבו במד"א לפניית אתר 'בחדרי חרדים'. "האמבולנס יופעל על-ידי מתנדבים".

אבל כל זה לא מפריע לעיריית אלעד לצאת בתרועות רמות על ההישג של התבת אמבולנס "לראשונה מזה 11 שנה". ראש העיר הצטלם כשהוא גוזר את סרט האמבולנס, ודובר העירייה מיהר להוציא הודעה לעיתונות.

וכשזה מצטרף לכמה דיווחים תמוהים לאחרונה מגזרתה של עיריית אלעד, כמו התרועות על תיקון הגדר המקיפה את היישוב, בשעה שזו מלאה פרצות, או הדיווח על "פתיחת שנת הלימודים באפס תקלות", בעוד 300 ילדים עדיין יושבים בביתם, סמינר בית יעקב מקיים לימודים אחר הצהריים, והבוקה ומבולקה שולטת בעיר, כפי שלא היה מעולם - לנו רק נותר לשאול: האם ראש עיריית אלעד, יצחק עידן, והדובר איתי גדסי, החליטו לשקר את כל העולם – כל הזמן?

להנאתכם - מצורפת גלריית תמונות בה נראה ראש העיר הקודם, צביקה כהן, גוזר את סרט האמבולנס, רק לפני פחות משנה.














תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}