י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

היעד: מליון חתימות לטובת בניזרי

שלמה בניזרי כבר שבוע בכלא, והפעולות לשחרורו באמצעות חנינה, עולות שלב: הגר"ע יפנה לנשיא פרס. עצומות מופצות בחרבי הרשת • משפחתו ביקרה בכלא: "הלב נקרע לראות את אבא בבגדי אסיר"

שלמה בניזרי. מחכים למליון חתימות צילום ארכיון: פיני רוזן
שלמה בניזרי. מחכים למליון חתימות צילום ארכיון: פיני רוזן

פחות משבוע לאחר שהחל בריצוי מאסרו, והמאבק לשחרורו של הרב שלמה בניזרי מהתא המצומק לו הוא זוכה באדיבות השב"ס, החל לצבור תאוצה.

בסוף השבוע האחרון, פרסם העיתונאי יעקב ריבלין, כי הגר"ע יוסף יגיש בקשה לחנינתו של בניזרי לנשיא פרס. הגר"ע שקשריו עם הנשיא שמעון פרס ידועים לכל, יפעיל את קשריו, וינצל את העובדה שבאופן תקדימי, העונש אותו קיבל בניזרי לאחר הערעור - הושלש.

גם ברחבי האינטרנט ניתן למצוא עצומות הקוראות לשחררו של השר לשעבר. עצומה אחת (לינק ישיר תוכלו למצוא בתחתית הדף) המופצת ברשת, הציבה לעצמה רף גבוה של מליון חתימות, שללא כל ספק, ישפיעו על מקבלי ההחלטות.

בתוך כך, פחות משבוע לאחר היכנסו לכלא זוכה השר לשעבר שלמה בניזרי לביקור משפחתי ראשון: אשתו וילדיו של השר לשעבר, שהורשע בקבלת שוחד, הגיעו הבוקר (א') לכלא "מעשיהו" ברמלה ונפגשו עמו.

בביקור לקחו חלק רעייתו של בניזרי ושישה מילדיו. בנו נתנאל אמר לאתר-ynet בכניסה לביקור, כי "ההרגשה היא לא קלה בכלל". הוא סיפר כי בני המשפחה הביאו לאביהם "ספרים וקצת קישקושים", והסביר שיישבו לדבר איתו בעת הפגישה, ככל שיותר להם מבחינת זמן.

הביקור עצמו נמשך כחצי שעה. "זה קורע לב לראות את אבא, שתמיד היה בשיא התפארה, פתאום רואים אותו ככה בצורה נבזית ושפלה. לא נשארה עין יבשה", סיפר בנו של בניזרי, אריאל, עם צאתו מבית הכלא. לדבריו, בני המשפחה התקשו במיוחד לראות את האב בבגדי אסיר. "הלב נקרע לראות את אבא ככה, פתאום יוצא לנו עם בגדי אסיר. אדם שהלך תמיד כאדם מכובד, כמו מה שבאמת הוא צריך להיראות, פתאום רואים אותו ככה עם בגדי אסיר, פשוט אי אפשר לראות את זה", סיפר.

נתנאל סיפר כי אביו נהנה מלוח זמנים עמוס בפעילויות. "היה לא קל, אבל עברנו את זה. בשבת הוא מסר שם ארבע הרצאות, היה לו מאוד נחמד שם. הוא נהנה. הוא סיפר שבישלו שם אוכל ביחד. אוכלים יחד, ישנים יחד. הוא מוסר שיעורים, עולה חזן להתפלל, שר להם שירים. מאוד כיף", סיפר.

אחיו, אריאל, הדגיש כי גם מאחורי הסורגים מנסה אביו לסייע לסובבים אותו. "ההרגשה היא קשה, להיות בכזה מקום, אדם שלא מגיע לו, אדם שפשוט נרדף על לא עוול בכפו, אבל עם כל זה הוא תמיד תרם למדינה גם שהוא היה בחוץ וגם עכשיו. הוא סיפר שהוא תורם תרומה למדינה, הוא עוזר לכל האנשים. הוא בא ומעודד את האנשים, מחזק".

קישורים:
עצומה לשחרורו של שלמה בניזרי
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}