י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

הגר"ע לדרעי: מקומך בש"ס! • חשיפה

אלי ישי היה מוכן לשלם הרבה, בכדי להיות זבוב על קיר החדר בו נפגשו ביחידות הגר"ע יוסף ואריה דרעי. במהלך הפגישה, שהוזמנה ע"י הגר"ע, אמר הגר"ע לדרעי: אל תפתח שום מפלגה • בלעדי

"אל תפתח שום מפלגה!". הגר"ע יוסף ודרעי
"אל תפתח שום מפלגה!". הגר"ע יוסף ודרעי

הפגישה הסודית שנערכה הלילה בעיצומה של חתונת יוסף-דרעי, היא סלילת דרך לחתונה המחודשת בין אריה דרעי לתנועת ש"ס.

מאז הוסר הקלון מפניו של מנהיג ש"ס לשעבר - שמועות עולות ושמועות יורדות, הערכות נאמרות ואחרות מוכחשות, ונדמה שעתידו הפוליטי של אריה דרעי עדיין לוטה בערפל. הצהרות על תנועה פוליטית חדשה מושמעות מפה ומשם, מספיקים לשעשע מספר אנשים, אך לפתע מתברר כי כל מילה אחרונה טרם נאמרה בכל הקשור לעתידו הפוליטי של האריה השואג.

הנכבדים ואישי הציבור שהשתתפו הערב בשמחת החתונה לנכדתו של הגר"ע יוסף, מנהיגה הרוחני של התנועה הקדושה, ובנו של הרב יהודה דרעי - היו מוכנים להיות זבובים על קיר החדר הצדדי שבו הסתגרו הגר"ע ואריה דרעי במשך חצי שעה ושוחחו ארוכות. אלי ישי היה מוכן להוזיל את כל התקציב השנתי של משרד הפנים, בכדי להיות נוכח בפגישה הדרמטית והמפתיעה, שחוץ ממספר גדול במיוחד של סטירות-לחי, כללה גם אמירות בעלות השלכות פוליטיות מרחיקות לכת.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הפגישה המפתיעה והלא מתוכננת, התקיימה לבקשתו של הגר"ע יוסף בכבודו ובעצמו. הגר"ע ביקש מאחד ממקורביו, כי יודיע ל'רבי אריה' שברצונו לפרוש עימו לחדר צדדי ולשוחח עימו ביחידות.

המקורב נחפז להעביר לדרעי המופתע את בקשתו האישית של הרב, ואץ-רץ להשיג חדר צדדי ומטוהר מאנשים באולמי נוף ירושלים הנמצא בסמיכות לשכונת בית וגן.

אריה דרעי נכנס לחדר בהתרגשות רבה. על פניו נראה היה כי הוא דרוך לקראת מה שיתרחש במקום בדקות הבאות, כאשר הדלת תיסגר מאחוריהם והם יוותרו בו לבדם.

הגר"ע יוסף נכנס לחדר כשהוא שעון על עוזרו הרב חקק, וביקש: "הוציאו כל איש מעליי". תוכן השיחה נותר חסוי, גם מאוזניהם של מקורבים ביותר.

אלא שממידע שהגיע למערכת 'בחדרי חרדים', עולה שהשיחה עסקה בהצהרות שהפריחו אנשי דרעי לאוויר, לפיהן, בכונתו להקים תנועה חברתית גדולה, שתהווה בעתיד פלטפורמה ראויה להקמתה של מפלגה פוליטית סוחפת המונים.

כאן לא אמר הגר"ע יוסף לדרעי כי יילך להיות רב ראשי. "אל תלך לשום מקום, ואל תפתח תנועה חדשה", אמר מנהיגה הרוחני של התנועה למי שכיהן בעבר כמנהיגה הפוליטי. "מקומך איתנו, בש"ס", הוסיף הראשון לציון והטעים. "מי כמוך יודע כמה עמלתי על הקמתה של התנועה הקדושה הזו".

לאחר חצי שעה של דיון מסביב לבקשתו האישית של הגר"ע יוסף, הסתיימה השיחה המכרעת, שעוד תהדהד זמן רב.

אם בבוא היום יתברר שאריה דרעי חזר לימי תפארתו כמנהיגה של תנועת ש"ס - הרי שהמפגש הפתאומי שהתרחש הערב, הוא זה שהכשיר את הקרקע לכך.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}