י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

ח"כ גפני, נשק יש?

יו"ר ועדת הכספים, משה גפני, הגיע לבקר בבית ספר בבית שמש, אך המאבטחת, שלא זיהתה את האח"מ, לא איפשרה לו להיכנס. גפני, שהתייחס לחסימה בשעשוע, הציע להעניק למאבטחת תעודת הוקרה

ירח, צריך לדאוג לפרסם תמונות של הבוס גם בעיתונים של האיתיופים.  גפני ואבוטבול בשער
ירח, צריך לדאוג לפרסם תמונות של הבוס גם בעיתונים של האיתיופים. גפני ואבוטבול בשער

תקרית מעניינת אירעה ליו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני בעת שערך סיור לרגל פתיחת שנת הלימודים בבתי הספר בכמה ערים ברחבי הארץ. כאשר הגיע לבית שמש, ביקש ח"כ גפני, שהיה מלווה בראש העיר משה אבוטבול, ובסגנו שמואל גרינברג, להיכנס אל אחד מבתי הספר העירוניים, כדי לעקוב מקרוב אחר מצב המבנה והצפיפות בכיתות.

בכניסה לבית הספר ניצבה מאבטחת, אשר לא זיהתה את האח"מים, שהגיעו ללא הזמנה. במשך דקות ארוכות היא עיכבה אותם בשער, עד לקבלת אישור טלפוני מקצין הבטיחות, להכניסם אל שטח בית הספר.

גם לאחר האישור מהקצין האחראי להכניס את האורחים, לא הזדרזה המאבטחת לאשר כניסה, ודרשה לראות את תעודת ראש העיר ותעודת חבר הכנסת, כדי להיווכח כי אכן מדובר בהם.

רק לאחר דקות ארוכות, כאשר נוכחה לדעת כי אכן מדובר בראש העיר ובחבר הכנסת גפני, היא אישרה את כניסתם ואת מלוויהם הרבים אל שטח בית הספר.

בתום הסיור ביקש ח"כ הרב גפני מראש העיר בית שמש לשלוח למאבטחת מכתב תודה אישי, המודה לה על האבטחה הטובה וההדוקה. "היא עשתה את עבודתה כמו שצריך, והיא ראויה להערכה על כך", אמר גפני.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}