י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

"בד"ץ מישקולץ' מציג: מחלקת שחיטה

במשחטת 'עוף טנא' בחדרה נחנך השבוע קו מיוחד של 'מחלקת השחיטה' תחת הכשר 'בד"ץ מישקולץ', בהשתתפות רב המשחטה, הגאון רבי ישראל פישביין, וצוות השוחטים • גלריה מיוחדת

האדמו"ר ממישקולץ  בודק גידין וראות
האדמו"ר ממישקולץ בודק גידין וראות

חדש בפתח תקווה: נפתחה 'מחלקת השחיטה' תחת ההכשר 'בד"ץ מישקולץ'. כשרות 'בד"צ מישקולץ' פועלת בעיר פתח תקווה מספר שנים במספר רב של חנויות שחפצו בכשרות מהודרת זו, תחת פיקוחו האישי של האדמו"ר ממישקולץ וחברי בית דינו. ככל שחלף הזמן גברה הדרישה מצד חנויות המשווקות בשר להכשר מהודר - מה שהוביל את בד"צ מישקולץ לפתוח מחלקה חדשה - מחלקת שחיטה, ובכך להוזיל את מחירי הבשר והעופות.

השבוע נחנכה 'מחלקת השחיטה' בקו מיוחד שהוכשר מבעוד מועד במשחטת 'עוף טנא' בחדרה, בהשתתפות האדמו"ר ממישקולץ וחברי בית דינו, ובהשתתפותם של רב בית השחיטה הגאון רבי ישראל פישביין, וצוות השוחטים, כאשר האדמו"ר ממישקולץ בודק את הסכינים ומנהיג חומרות וחידושים רבים.

מחזה מעניין היה לראות את האדמו"ר גוחן ובודק את הצומת הגידין והראות, כשידיו מלאות דם. גם פלומבה מיוחדת הונפקה עם סמל הבד"צ, שתוצמד לכל עוף שיצא מבית השחיטה תחת הכשרות המהודרת.

ביוצאו מבית השחיטה, בשעה שלוש לפנות בוקר, לאחר גמר שחיטת הליין הראשון, הכריז האדמו"ר על הזכות הגדולה שנפלה בחלקו, ועל כך שיוכל לקראת החגים להקל על משפחות נזקקות רבות ולחלק את העופות במחירי עלות בלבד, בכדי להביא גם להם את שמחת החג בדרך קלה ומהודרת.



























תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}