י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

מתנדב משטרתי מאלעד נפגע קשה בתאונה

חרדי תושב אלעד, מתנדב במשטרה, נפצע קשה מפגיעת רכב כשכיוון תנועה בכניסה לפארק סיביל בראש-העין. נהג המכונית הפוגעת נמלט מבלי להגיש סיוע. המתנדב מאושפז כשהוא מורדם ומונשם

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

נתנאל אסרפ, חרדי תושב אלעד, מתנדב במשטרה, נפצע הלילה (ד) באורח קשה מפגיעת מכונית, בשעה שכיוון את התנועה בכניסה לפארק סיביל בראש-העין. נהג המכונית הפוגעת, ככל הנראה ערבי, נמלט מהמקום, מבלי להגיש סיוע לפצוע, והמשטרה פתחה בחיפושים אחריו.

המתנדב שנפצע הגיע יחד עם מתנדב נוסף אל הכניסה לפארק, אחרי ששמן נשפך על כביש סמוך, בעקבות תאונה בין שני כלי רכב. שני המתנדבים ממשטרת ראש-העין הגיעו למקום כדי לחסום את הכביש, כך שכלי רכב לא יעלו על כתם השמן, ותימנע תאונה נוספת. השניים הציבו מחסום, והחלו לכוון את הנהגים.

תוך כדי פעולות ההכוונה הגיע למקום רכב פרטי, ומסיבה שעדיין אינה ברורה פגע במתנדב בן ה-22 מאלעד. המתנדב הועף כתוצאה מעוצמת הפגיעה, נפל על הכביש ונפצע קשה בראשו. הוא טופל במקום על-ידי צוות נט"ן של מד"א ראש העין, וכרגע הוא מאושפז בבית חולים בלינסון, כשהוא מורדם ומונשם.

נהג המכונית הפוגעת לא עצר לסייע למתנדב או לבדוק מה הנזק שגרם, ותחת זאת נמלט מהמקום. צוות מד"א-ירקון הוזעק לזירת התאונה, כדי להעניק לפצוע טיפול ראשוני.

נא להתפלל לרפואת נתנאל בן סלין.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}