י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

הקטטה של 'חוזרים בתשובה' הסתיימה ברצח

דוד מונשרוב, בן 24 מנתניה, תלמיד ב'כולל' לחוזרים בתשובה, נדקר למוות. שני החשודים ברצח שנעצרו, תלמידים בכולל, מוכרים למשטרה מעבירות אלימות קודמות. המשטרה: "נרצח על רקע ויכוח הלכתי"

זירת רצח, צילום אילוסטרציה
זירת רצח, צילום אילוסטרציה

במהלך קטטה שפרצה לפנות הבוקר (ד) בין שלושה חוזרים בתשובה, תלמידי 'כולל' לחוזרים בתשובה ומתקרבים ליהדות של הרב עמוס גואטה, סמוך לרחוב פרופ' שור הממוקם בשכונת נאות הרצל בנתניה, נדקר למוות דוד מונשרוב ז"ל, בן 24, אחד התלמידים במקום.

צוות מד"א שהוזעק לזירה פינה את הנדקר במצב אנוש לבית החולים לניאדו, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה, ועד כה עצרה שני חשודים במעשה - חבריו של הנרצח ללימודים בכולל, בני 22 ו-35.

משטרת נתניה מוסרת, כי מחקירת האירוע עולה כי "דוד ז"ל נרצח על רקע ויכוח הלכתי".

הדיווח על הדקירה התקבל במד"א בסביבות השעה 4:40 משכנים המתגוררים בסמיכות, ובו נמסר על גבר המוטל בשדה בצפון העיר, סמוך לרחוב שור, ליד ישיבה.

ארז אנג'ל, פרמדיק מד"א שהגיע לזירה, דיווח: "מצאנו את הגבר מוטל בשדה, סמוך לבניין מגורים, כשהוא דקור בחלקי גוף שונים".

תושבי הרחוב שהתעוררו מהצעקות, והיו עדים לאירוע, סיפרו כי ראו את השניים מכים את חברם לספסל הישיבה מכות, תוך שהם צועקים עליו: "מה שעשית זה לא יהודי".

אתר NRG מדווח, כי ניצב משנה עמי אשד, שהגיע לזירת הרצח, סיפר כי שני החשודים שנעצרו מוכרים למשטרה מעבירות אלימות קודמות, וכי מדובר בכולל בו לומדים בעיקר חוזרים בתשובה. "היה פה סכסוך בין מספר חשודים שהתגוררו בישיבה סמוכה של חוזרים בתשובה. משם זה התפתח לכיוון הזה של קטטה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}