י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

תפילה נגד "כוחות הרשע"

המאבק על חפות האם ממשיך: בעצרת שתיערך במאה שערים בהשתתפות הגאב"ד, יקראו ההמונים תהילים שתזכה להינצל מ"כוחות הרשע" • חוברת עלילת הדם נשלחה לשופט משה רביד • דיון במחוזי על המשך תנאי המעצר

האם החשודה בהרעבה. צילום ארכיון
האם החשודה בהרעבה. צילום ארכיון

תחת הכותרת "להמשיך ברחמי שמים מרובים", יתכנסו היום (א') מאות אנשים בבית הכנסת ישועות יעקב וברחבת כיכר מאה שערים, לעצרת תפילה ומחאה.

למרות האירועים האחרונים, שהצליחו להוריד את מעצר האם החשודה בהרעבה מסדר היום התקשורתי, החליטו בבד"ץ, לערוך את כנס התפילה, בכדי להוכיח שהמאבק על חפותה של האם רחוק מלהסתיים. העצרת ההמונית היא הכרזה לרשויות: אנחנו כאן, ובכדי להישאר. האם העצרת המדוברת תעשה את הרושם המיוחל? מוקדם מלהעריך.

במנשר שפוזר היום ברחבי שכונת מאה שערים, נקרא הציבור, לא להרפות מהמאבק על חפותה ולהתפלל שלא תתיפס בידי הרשעים הזוממים להאשימה בדין. "אחרי שהופרדה ממשפחתה באכזריות נוראה נקרא הציבור להתפלל שלא ינוח שבט הרשע עליה, ותצא זכאית בדינה", נאמר במנשר עליו חתומים חברי הבד"ץ

בעצרת התפילה צפויים להשתתף חברי הבד"ץ בראשות גאב"ד העדה החרדית הגרי"ט וויס. השתתפותו של הגרי"ט וויס נועדה לסמן, כי המשך המאבק מגיע בהוראה מגבוה. גאב"ד 'העדה' שהוכיח בימים האחרונים, כי המפתח לימים שקטים בירושלים נמצא בידיו, מסמן היום כי מעצר האם נמצא בראש סדר העדיפויות, והוא לא ייתם לנושא לרדת מסדר היום.

התפילה המדוברת היא הראשונה מסדרת תפילות מתוכננת גם ב'חדרים' ובישיבות, למען האם בימים הקרובים.

התפילות המדוברות נעשות על רקע השמועות להסכם בין המשפחה לפרקליטות, לפיה האם לא תועמד לדין, ובתמורה תעקור המשפחה מהארץ. אב המשפחה שמוצאו מאנגליה, יעקור את משפחתו למקום הולדתו, ובכך יחזור השקט לרחובות ירושלים.

הכרוז למען האם. צילום: פיני רוזןצילום: הכרוז למען האם. צילום: פיני רוזן
הכרוז למען האם. צילום: פיני רוזן

בתוך כך, חוברת "עלילת דם 2", שיצאה נגד העוולות שנעשו לאם על פי טענת מוציאי החוברת, נשלחה לביתו של השופט במשפטה, משה רביד.

שליחת החוברת עוררה סערה תקשורתית גדולה, ונופחה מעבר לכל פרופרציות. על שער החוברת הונח מזרק עם דם, ובתקשורת 'חגגו' על הנושא כאילו מדובר ברמז עבה לשופט על הצפוי לו בעקבות השתתפותו במשפט המתוקשר.

המשטרה הודיעה כי היא תתגבר את האבטחה על השופט בעקבות משלוח החוברת.

השופט במשפט האם, כבר הביעה את דעתו הנחרצת בנוגע לאשמת האם, והתבטא כי ברור לו שהאם התנהגה בצורה מחפירה לילדה, ואף הוסיף כי יש חשש כי היא מסוכנת גם לשאר ילדיה.

ביום שלישי הקרוב ייערך דיון נוסף בבית המשפט המחוזי, הדיון הקרוב יעסוק בבקשה להחמיר את תנאי שחרורה של האם, ולהוציאה מהבית בו היא מתגוררת עם ילדיה, זאת בעקבות תסקיר של שירות המבחן שהמליץ על הרחקה מילדיה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}