י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

סופית: ישראל ולס יירצה 6 שנות מאסר

בית המשפט העליון דחה את ערעורו של ישראל אשר ולס, האברך ממאה שערים שהורשע בהריגת בנו התינוק. השופט חנן מלצר, בדעט מיעוט, סבר שיש להפחית שנה מעונשו. ולס מרצה את עונשו מאז ינואר

סופית: ישראל ולס יירצה 6 שנות מאסר

זה נגמר: בית המשפט העליון דחה היום (ג) את ערעורו של ישראל ולס, האברך ממאה שערים שהורשע בהריגת בנו התינוק. ולס יירצה שש שנות מאסר.

בית המשפט העליון החליט בערעור, ברוב דעות, להשאיר את עונשו, שש שנות מאסר, על כנו. השופט חנן מלצר, בדעט מיעוט, סבר שיש להפחית שנה מעונשו - אולם דעתו לא התקבלה.

ולס הגיש בחודש דצמבר האחרון את ערעורו על הכרעת הדין וביקש מבית המשפט לדחות את תחילת ביצוע העונש, עד להכרעת בית המשפט בערעורו.

בית המשפט המחוזי קיבל את הבקשה לעיכוב ביצוע העונש עד להגשת הערעור, אך בית המשפט העליון דחה את בקשתו לעיכוב העונש מעבר ל-45 יום. בעקבות כך ולס החל לרצות את עונשו כבר בתחילת ינואר.

ולס הורשע לפני כשנה בהריגת בנו התינוק. ונגזרו עליו שש שנות מאסר. בית המשפט זיכה אותו מחמת הספק מאישום של התעללות. על פי כתב האישום, האירוע התרחש לפני יותר משנתיים, כאשר ולס, אז בן 19, נשאר לבד עם בנו בביתם. בשעות הלילה המוקדמות החל התינוק לבכות והפריע לאביו לישון. אז - כך לפי כתב האישום - ניגש אליו האב, סטר לו וטלטל אותו בחוזקה. כתוצאה מכך, נשמט התינוק מידיו וראשו נחבט בקיר.

כשמונה ימים היה התינוק מאושפז בבית החולים כשהוא מחוסר הכרה, עד שנפטר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}