י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

הגרי"ש: "כל יום של בריאות זה נס"

חיים ושלום יוסיפו לך: עצרת תפילה מצומצמת בבית-מדרשו של הגרי"ש אלישיב, בהשתתפות בניו ותלמידיו הקרובים - לרפואתו • הבוקר יצא הגרי"ש ל'שערי צדק' לסדרת בדיקות, בשל חולשה כללית • פרסום ראשון

תפילה למען רפואתו של הגריש אלישיב, הערב. צילום: פיני רוזן
תפילה למען רפואתו של הגריש אלישיב, הערב. צילום: פיני רוזן

פרסום ראשון: בשעה הקרובה תתקיים עצרת תפילה מצומצמת בבית-מדרשו של הגרי"ש אלישיב, סמוך לביתו ברחוב חנן 10 בשכונת מאה-שערים, בהשתתפות בניו, תלמידיו הקרובים, ומשתתפי השיעור היומי. התפילה תוקדש לרפואתו של הגרי"ש.

בשבועות האחרונים חש הגרי"ש בחולשה כללית, אך השתדל שלא לפגוע בסדרים, ולכן המשיך להגיע לתפילות בבית-מדרשו וכן למסור את שיעוריו.

לפני כשבועיים אף הוזעק רופאו האישי לביתו, לאחר שהתלונן על סחרחורת. לבסוף הוחלט שלא לפנותו לבית-החולים והוא נשאר בביתו למעקב.

החולשה הכללית לא פגה, ומתחילת השבוע לא יצא הגרי"ש לתפילות ולשיעורים. בהתייעצות שנערכה אתמול (א) בין הרופאים ונאמן הבית, הרב יוסף אפרתי, המסור לרפואתו של הגרי"ש מזה שנים, הוחלט כי הגרי"ש ייצא לסבב בדיקות בבית החולים 'שערי צדק'.

ואכן, הבוקר יצא הגרי"ש ל'שערי צדק', לסדרת בדיקות, כאשר במקביל, בהיכלי הישיבות הגדולות בארץ ובחו"ל – מיר, לייקווד, פוניבז' וחברון – נאמרים פרקי תהילים לרפואתו.

העיתונאי שלמה קוק, המקורב לביתו של הגרי"ש אלישיב, אומר: "בימים האחרונים הרב סובל מחולשה כללית, שמתבטאת בין היתר בבחילות. הרב עצמו אמר בימים האחרונים, שכל יום של בריאות זה נס. הכי חשוב, שכל אחד יקדיש כמה רגעים ויתפלל לרפואתו של רבנו יוסף שלום בן חיה מושא, שיאריך ימים בבריאות וימשיך להנהיג את קהל עדתו עד ביאת גואל".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}