י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

הפרקליטות: "האם התעללה בילדים נוספים"

פרקליטות המדינה ממשיכה במלחמתה נגד האם ממאה שערים, החשודה בהרעבת בנה: "יש אינדיקציה לפגיעה בילדים נוספים". וגם: "באחת האחיות בוצע ניתוח תוספתן, שהתברר אחר-כך כבלתי הכרחי"

הרב אברהם פרויילך בדיון המשפטי. צילום: פלאש90
הרב אברהם פרויילך בדיון המשפטי. צילום: פלאש90

פרקליטות המדינה ממשיכה במלחמתה נגד האם ממאה שערים, החשודה בהרעבת בנה. בדיון שהתקיים היום בבית המשפט המחוזי בירושלים, טענה הפרקליטה במשפט, עו"ד מעיין רימון, כי "יש אינדיקציה לפגיעה לכאורה בילדים נוספים".

לטענתה, מרשומות של בית החולים 'הדסה' עולה, כי אח נוסף, ילד כבן שנתיים וחצי, הופנה כמה פעמים לרופא במשך ארבעה חודשים כשהוא סובל מחום. הוא הופנה לבית החולים ושם לא גילו תסמינים למחלה כלשהי. "גם באשפוזים של ש' קרו דברים תמוהים ועירויים מתפרקים בתדירות גבוהה", טענה רימון. כמו כן ציינה רימון האשמה מוזרה כלפי האם: "באחת האחיות בוצע ניתוח להסרת תוספתן, שהתברר אחר-כך כבלתי הכרחי".

לטענת הפרקליטות, המשפחה מונעת מחוקר ילדים לשוחח עם הילדים, ולכן עד כה לא הוגש כתב אישום בנושא.

במהלך הדיון הציגה הפרקליטה חלק מחומר הראיות בתיק. בין הראיות שהוצגו הייתה עדות של אחיה של האם, שסיפר בחקירתו במשטרה, כי ראה את הנאשמת משפשפת בחוזקה תחבושות שעל לגופו של הילד ומתעלמת מצעקותיו ומכאבו. התובעת טענה עוד כי בני משפחתו של הילד ח' ידעו על המעשים של האם, אך לא הצליחו למנוע אותם.

לדברי התובעת, הילד ח', בן השלוש, הגיע למשקל ממוצע של ילד בן חצי שנה. עוד סיפרה התובעת לבית המשפט כי מופעלים לחצים על פקידת הסעד לאפשר לאם להיפגש עם הילד ח', לטענתה ללא נוכחות הפקידה.

אתר 'וואלה' מדווח, כי בתחילת הדיון התיישבו קרובות משפחתה של האם לצדה על ספסל הנאשמים. כאשר השופט אמר להן שמדובר בספסל הנאשמים, וביקש מהן לעבור מקום, הגיב העסקן הרב אברהם פרויליך, מי שמלווה את האם לאורך הפרשה: "הן מרגישות שגם הן נאשמות. כל בנות ישראל 'נאשמות'".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}