י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

אנשי בינזרי: נגייס מיליון חתימות לחנינה

למרות שהמחאה לא ממריאה, אנשיו של השר לשעבר, הרב שלמה בניזרי, ממשיכים: נארגן שיירת מכוניות המונית שתלווה את כניסתו לכלא, נחתים מיליון איש על בקשת חנינה לנשיא ונוציא 'אני מאשים'

שלמה בנזירי עם הג"ר אלבז. צילום: פיני רוזן
שלמה בנזירי עם הג"ר אלבז. צילום: פיני רוזן

למרות שהמחאה לא ממריאה, אנשיו של השר לשעבר, הרב שלמה בניזרי, ממשיכים. אמנם להפגנות שיזמו לא התייצבו אוהדים, ועל אף שבעצרת למען הרב בניזרי שנערכה בישיבת 'אור החיים' ביום חמישי היה האולם חצי ריק, הם מצהירים כעת: נארגן שיירת מכוניות המונית שתלווה את כניסתו לכלא, נחתים מיליון איש על בקשת חנינה לנשיא המדינה ונוציא דיסק "אני מאשים". לדבריהם, "זה יהיה מפגן תמיכה שלא יישכח".

על פי התכנון, את דרכו של בניזרי מביתו שבירושלים ועד לכלא 'מעשיהו' תלווה שיירת מכוניות של כמה מאות רכבים, שיישאו עליהם סרטים אדומים כמחאה על "שפיכת דמו" של בניזרי. כמו כן בכוונתם להפיץ ביום כניסתו לכלא אלפי עותקים של דיסק בשם "אני מאשים" שעליו שקדו בימים האחרונים, ובו הוקלטו פטרונו של בניזרי, הרב ראובן אלבז, אחיו הרב דוד בניזרי ועוד.

"אנחנו מצפים שיקרה נס והיום הזה בכלל לא יגיע, אבל אם כן - אנחנו נביע תמיכה מלאה בכל דרך שניתן", אמרו בישיבת 'אור החיים' לכתב 'ישראל היום', יהודה שליזנגר.""כל החברים המכרים ובני הישיבה יצאו במכוניות", הוסיפו.

לדבריהם, אין בכוונתם להמתין עד ליום כניסתו לכלא ב-1 בספמטבר לצורך פעולתם, וכי כבר בימים הקרובים יחלו בהחתמה המונית על בקשת חנינה לבניזרי והבעת תמיכה במאבק. את החתימות הם מתכוונים להעביר לנשיא המדינה, שמעון פרס.

"צריך להבין שיש היום קרוב למיליון ספרדים בני עדות המזרח שחושבים ויודעים שנעשה לו עוול ולא רוצים לראות אותו מאחורי הסורגים. הנשיא לא יוכל להישאר אדיש לזה", ציינו מקורביו, אך הודו כי למרות הכל ציפיותיהם מהמאבק נמוכות.

"זה לא יהיה כמו שהיה אצל אריה דרעי. מדובר בשני אנשים שונים עם אופי ודרך התנהלות שונה" אמרו. "מה שבטוח הוא שאם הם חושבים שנשב בשקט צפויה להם הפתעה גדולה - לא באלימות חס ושלום - אבל המדינה לא תוכל להתעלם מהמשך העוול שנעשה".

קישורים:
מקור: ישראל היום
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}