ונהפוך הוא: לקראת פורים לוגו קוקה קולה ישנה צורה
לראשונה מאז הושק בישראל בשנת 1968, לכבוד פורים - לוגו קוקה-קולה ישנה צורה • בקבוקי מיני (250 מ"ל) חגיגיים במהדורה מיוחדת וייעודית למשלוחי מנות יוצאים לשוק עם לוגו קוקה-קולה הפוך ברוח האווירה המפתיעה של פורים
- כתבה מקודמת
- כ"ג שבט התש"פ
בקבוקי קולה לפורים צילום: יח"צ
בפעם הראשונה מאז השקת המשקה בישראל, בשנת 1968, יוצג הלוגו האייקוני של המותג "קוקה-קולה" כשהוא 'הפוך' וזאת לרגל חג הפורים ובאווירת 'ונהפוך הוא'!
הבקבוקים החדשים במהדורה החגיגית של 250 מ"ל הותאמו בגודלם למשלוחי המנות שמאפיינים את החג ויכללו את קוקה-קולה קלאסי ואת קוקה-קולה זירו.
הלוגו ההפוך לקראת פורים • קרדיט: יח"צ
הלוגו של קוקה-קולה נחשב לאייקון המסחרי המפורסם ביותר בעולם, מזה למעלה מ-130 שנה, עת הושק המשקה והפך ברבות השנים לסמל המזוהה ביותר עימו.
מתת דביר איינהורן, מנהלת קהל חרדי, קוקה-קולה ישראל: "מאחורי המהדורה המיוחדת לפורים, עומד הביטוי "ונהפוך הוא", שכן פורים הוא חג של תחפושות והיפוכים, וברוח הזו גם הלוגו האייקוני של קוקה-קולה, בחר להצטרף לחגיגת הפורים ולהתחפש בדרך יצירתית".
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות