י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

חדש: מודעות המאורשים משלושת היומונים

אתר 'בחדרי חרדים' בשיתוף פעולה עם אתר 'מבט לשידוכים' משיק שירות חדש: מודעות מאורשים משלושת היומונים החרדים • ניצלנו את ההזדמנות כדי להחליף כמה מילים עם בעל האתר • ואירסתיך לי לעולם

חדש: מודעות המאורשים משלושת היומונים

אתר 'בחדרי חרדים' מתרחב, צוות הכותבים גדל, והיום אנו משיקים שירות חדש לתועלת הגולשים.

אחד מהשירותים אותם מספקים העיתונים היומיים הם מודעות המאורסים. עם ישראל כולו מתעדכן באמצעות מודעות הלוח הקטנות הנמצאות בדרך כלל בעמודו הראשון של העיתון, למי מגיע מזל טוב, ולמי אפשר להפסיק לדאוג לשידוך טוב.

מהיום את מודעות המאורשים מכל העיתונים היומיים תוכלו לקבל גם באתר 'בחדרי חרדים'. המודעות מעוצבות כצורתם המקורית בעיתונים היומיים, במסגרת שיתוף פעולה מתמשך של אתר 'בחדרי חרדים' עם האתר 'מבט לשידוכים'.

ניצלנו את יום ההשקה בכדי להחליף כמה מילים עם מנהל אתר 'מבט לשידוכים' המרכז את מודעות האירושים מהעיתונים היומיים.

• מאיפה אתם מקבלים את שמות המאורשים?

"אנחנו מקבלים מידי בוקר את שלושת היומונים, עוברים על כל המאורשים ומכניסים לאתר. זה עבודה יום יומית, הנעשית בדרך כלל בשעות הבוקר, בכדי לספק מידע זמין ומהיר לגולשים".

• האתר מיועד אך ורק לאנשים הנמצאים בתקופת השידוכים?

"האתר בנוי בצורה של נתינת מידע וטיפים לבחורים הנמצאים בתקופת השידוכים הזקוקים לעזרה. אבל אנחנו מוצפים גם בגולשים שהם הורים לילדים הנמצאים בשידוכים, ועוד מתענינים".

• ישנם גולשים שאינם שומרי תורה ומצוות? איך הם מסתכלים על שיטת השידוכים החרדית?

"בהחלט. הרבה חילונים נתקלים באתר שלנו. זה הפעם הראשונה שהם נתקלים בתעשיית השידוכים החרדית וללא כפפות. הם מבינים ששידוכים במגזר החרדי זה לא כמו שמשתקף מהסיפורים אלא יש פתיחות ומדברים על זה. עדיין יש רתיעה. אבל אפשר לומר שהאתר שלנו הוא פורץ דרך בתחומו והוא מספק חלון לשיטת השידוכים החרדית"

קישורים:
למדור המאורשים החדש
לאתר 'מבט לשידוכים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}