י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

"רק ביום שלישי נדע מי הנרצח"

דובר מחוז מרכז של המשטרה מצנן את הרוחות הגועשות בציבור החרדי ואומר: "אין שום ודאות לגבי זהות הנרצח. נחכה לנתיחה" • "אם תהיה התנגדות לנתיחה נפנה לבית המשפט" • ראיון תחת צו איסור פרסום

מקום מציאת הנרצח. צילום: יצחק לב ארי
מקום מציאת הנרצח. צילום: יצחק לב ארי

האם הפרשייה שמטלטלת את הציבור החרדי תתגלה בסופו של דבר כטעות טראגית? דובר מחוז מרכז של משטרת ישראל אומר ל'בחדרי חרדים': "עד יום שלישי או רביעי לא תהיה שום אינדקציה לגבי זהות הנרצח. כל השמועות הם ספוקלציות לא אחראיות, אני אומר בהקצנה יכול להיות שבסופו של דבר יתברר כי מדובר באלמוני עולה ממדינות חבר העמים".

• בציבור החרדי מסתובבות שמועות לגבי זהות הנרצח יש לכך איזו שהיא אסמכתא?

"גם אני שומע על חרושת השמועות, המיותרות לחלוטין. יש איזה בדל ראיה שקושר את הנרצח לזהות המדוברת, אך הדרך לקביעה סופית היא רחוקה מאד. לאחר נתיחת הגופה נוכל לדעת בוודאות במי מדובר".

• קיבלתם התנגדות לנתיחת הגופה?

"לא ידוע לי על התנגדות. אבל בל מקרה כל עוד מדובר באלמוני, נבקש מבית המשפט לנתח. מנסיוני, אם בית המשפט ישתכנע שהנתיחה תוכל להביא לעזרה בחקירת הרצח היא תאשר את הנתיחה".

• כמה זמן עומדת שם הגופה?

"מחקירה ראשונית של המז"פ הגופה נמצאית שם לערך כחודש, כך שהזיהוי קשה מאד. ולכן אני חוזר על דברי השמועות הם מיותרות לחלוטין. ברגע שתהיה התפתחות כל שהיא, אני יהיה הראשון שירוץ לדווח. עכשיו זה מיותר. בפרט שיש צו איסור פרסום גורף על הפרשה"




תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}