י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

זיהוי סופי: בכי בבית המשפחה

זיהוי סופי של הגופה בבית דגן, הובילה לקרב מחודש: המשפחה מתנגדת לנתיחה. המשטרה מתעקשת: "אנחנו בדרך לביהמ"ש. נבקש נתיחה. לא בטוח שמדובר ברצח". איש זק"א בבית המשפחה: "לא כל בני המשפחה יודעים. מזעזע"

מקום מציאת הגופה. צילום: יצחק לב ארי
מקום מציאת הגופה. צילום: יצחק לב ארי

ביום שישי האחרון נמצאה גופת גבר ליד מכון וולקאני, הממוקם סמוך לצומת בית דגן. החל מרגע מציאת הגופה, החלו השמועות לרוץ בציבור החרדי, ועוד קודם שהספיקה הגופה להגיע אל חדר הקירור, כבר ידעו במגזר את שמו המלא של הנרצח, ואת סיבת הירצחו.

"רק ביום שלישי נדע מי הנרצח"
מי אתה רפאל מיריאשווילי?
אף יד לא עזרה לנרצח • פרשייה מזעזעת


דובר מחוז מרכז במשטרת תל אביב, הזהיר בשיחה עם אתר 'בחדרי חרדים', כי השמועות מיותרות לחלוטין.

מה שהעצים את חרושת השמועות היה צו איסור פרסום שהטילה המשטרה על פרטי החקירה. החשאיות הוסיפה לסיפור ניחוח מיסתורי שגרם ליותר ויותר אנשים לדוש בעניין.

אלא שהיום (ב) בשעות הבוקר, חלה פריצת דרך גדולה בחקירה. מחמת צו איסור הפרסום אנו נמנעים מלפרסמה, אך נאמר בהסתייגות: זהות הנרצח ידועה למשטרה, וברגעים אלו מודיעים אנשי המשטרה את הבשורה המרה למשפחה.

חיים גלינסקי, המשמש כמפקד זק"א בלוד, הנמצא בבית המשפחה אומר לאתר 'בחדרי חרדים': "יש מאבק כעת על נתיחת הגופה. המשטרה רוצה לנתח ואנחנו נלחם שלא יעשו נתיחה. השם עדיין לא פורסם מכיוון שלא כל בני המשפחה יודעים. אני מאמין שבשעות הקרובות הסיפור יתבהר".

גלינסקי, שקיצר בשיחה עקב היותו עם בני המשפחה, נשמע שבור. בצד השני של קו הטלפון שמענו קולות סדוקים של בכי, וזעקות של אם שבורה. מהקולות נראה כי המשפחה קיבלה את הבשורה המרה בהלם מוחלט. עד הרגע האחרון הם לא האמינו, נאחזו בשיירי התקווה. אך כעת הכל נגמר.

דובר מחוז מרכז אומר ל'בחדרי חרדים': "אני כעת בדרך לבית המשפט. אנחנו נבקש את נתיחת הגופה, ככל הידוע לי אין התנגדות של המשפחה. נבקש מבית המשפט גם להסיר באופן חלקי את צו איסןר הפרסום, ולשחרר מידע באופן רשמי".

• יש חשודים במעשה?

"עדיין לא בטוח שמדובר ברצח, לכן אין אף חשוד לעת עתה. נהיה חכמים יותר לאחר הנתיחה".

אתר 'בחדרי חרדים' יביא את הסיפור במלואו מיד לאחר שיוסר צו איסור הפרסום.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}