י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

עדות החיילת גרמה לפקקי ענק

הותר לפרסום: סמוך לבסיס חיל האוויר ליד לוד דיווחה חיילת על חייל שהוכה והוכנס בכוח לרכב. אחרי הדיווח הוזנקו לאוויר מסוקים ומחסומים הוקמו בכל כבישי האזור • תמונות מפקקי הענק

עדות החיילת גרמה לפקקי ענק
מנחם הלוי

משפחות שיצאו לטיול בימי 'בין הזמנים', בכבישים המרכזיים בארץ זו לשבת בפקקים אין סופיים בכבישי הארץ, זאת בעקבות מחסומים רבים, שפרשה המשטרה במרכז הארץ.

באזור לטרון בכביש 443, במבואות פתח-תקוה ובמקומות נוספים הורגשו עומסי תנועה כבדים - בכלל זה בצירי תנועה פנויים בדרך כלל. נהגים דיווחו על פעילות ערה של ניידות משטרה.

לאחר שעות של שמועות בדבר חייל חטוף, התיר הצנזור הראשי לפרסם על חשש לחטיפת חייל במרכז הארץ. במשטרה התקבל דיווח על כך שחייל צה"ל הוכנס בכוח לרכב בצומת שליד בסיס חיל האוויר הסמוך לשדה התעופה בלוד. בעקבות ההודעה, נערכו כוחות הביטחון בכל האזור - הקימו מחסומים והזניקו לאוויר שני מסוקים. בשעות הערב הוסרו חלק מהמחסומים.

מדובר צה"ל נמסר כי בעקבות עדות של חיילת לפיה לפני כמה שעות שני אזרחים הכניסו בכוח חייל צה"ל לרכבם במרכז הארץ, החלו כוחות משטרה וצה"ל בסריקות ופעולות נוספות לבדיקת המקרה כמקובל, במקביל נבדקת מהימנות הדיווח. בינתיים, לא נמצא אף חייל שנעדר או חסר.

במקביל, דיווחה סוכנות הידיעות הפלסטינית מען, כי ארגון בלתי מוכר בשם "צבא ירושלים" נטל אחריות על חטיפת החייל. "המוג'אהדין שלנו שבו חייל ציוני ליד נתב"ג וחזרו בשלום עם השבוי. אנחנו מבטחים לפרסם את הפרטים בהקדם ובזמן המתאים", נמסר בהודעת הארגון הלא מוכר, שנשלח לסוכנות הידיעות הפלסטינית.

ממשטרת התנועה הארצית נמסר על עומסי תנועה בכביש 443 בין ירושלים למודיעין משני הכיוונים. העומס הוא כתוצאה מהצבת מחסומים ופעילות של כוחות הביטחון באזור. עומסי תנועה נרשמו גם באזור מסובים ועד הכניסה לתל-אביב.

פקקים הורגשו גם באזור פתח-תקווה. נסיעה שבימים כתיקונם לוקחת כשלוש דקות התארכו לכדי נסיעה של 45 דקות. גם כתב 'בחדרי חרדים' שנסע בכביש 6 מכיוון ואדי ערה, נתקע בפקקים במשך שעה ארוכה: "שמעתי שיש פקקים ונסעתי דרך כביש 6, אך דווקא שם התארכו הפקקים עד בלי די".

הפקק הארוך הוציא את צלם 'בחדרי חרדים' מנחם הלוי מהאוטו, והוא תיעד במצלמתו את שיירת המכוניות האין סופית. 



 

 

 

 

 

 

 

 

 


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}