י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

אחיו של בניזרי על השופט לוי: "הוא רשע"

אחרי ששר הפנים אלי ישי ביקש חנינה עבור שלמה בניזרי, תוקף אחיו של השר לשעבר את השופט שהרשיע אותו: "מוצאו והכיפה על ראשו זה סמיות עיניים. הוא רשע וגס רוח"

השופט אדמונד לוי
השופט אדמונד לוי

יום לאחר פנייתו של שר הפנים אלי ישי לנשיא המדינה שמעון פרס, בבקשת חנינה לשר לשעבר שלמה בניזרי "כבן עדות המזרח‭,"‬ כינה במהלך שידור ברדיו 'קול חי' הרב דוד בניזרי, אחיו של הרב שלמה בניזרי, את השופט המזרחי וחובש הכיפה אדמונד לוי "רשע וגס רוח‭,"‬ ואמר כי מוצאו העדתי של השופט וכיפתו נועדו לסמא את העיניים.

"אדמונד לוי יכול להיות מזרחי גאה. זה חלק מהסמיות עיניים, כיפה על הראש, מזרחי גאה ששילש לשלמה בניזרי את העונש‭,"‬ אמר בניזרי על השופט שהרשיע את אחיו בקבלת שוחד, במרמה ובהפרת אמונים ודן אותו לארבע שנות מאסר.

בניזרי האח הוסיף כי על השופט חלה ההלכה שאומרת שכל מי ששופט לפי ערכאות ולא לפי ההלכה היהודית הוא "רשע, גס רוח ומרים יד בתורת משה".

הרב בניזרי אמר את הדברים בשיחה עם השדרן אלעד קינסט. דוד בניזרי הוסיף וקבע כי אחיו סומן ונרדף על ידי "הקליקה" בשל "מלחמת התרבות", כלשונו, ובשל העובדה ששלמה בניזרי "לא שותק כי הוא היחיד שדיבר. לצערי הרב כולם שותקים. מי הולך היום מש"ס להגן? שלמה בניזרי היה חוד החנית‭."‬

בניזרי האח אף הוסיף תחזית, כי הבא בתור מש"ס שיתפרו לו תיק, יהיה שר השיכון אריאל אטיאס ולא יו"ר שס אלי ישי, שכן אטיאס "מאיים עליהם". ‬

קישורים:
מקור: מעריב
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}