י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

קיבלה צו הריגה • מזעזע

שכניה של הנפטרת מרת ציפורה ביר ע"ה מספרים לאתר 'בחדרי חרדים': "יומיים לפני החתונה קיבלה המשפחה צו הריסה לבית שהועידו לבתם. האם לא עמדה בזה - והתמוטטה" • רשויות, תתעוררו!

העיר בני ברק. צילום: יעקב נחומי
העיר בני ברק. צילום: יעקב נחומי

השבוע נפטרה באופן פתאומי מרת ציפורה יוכבד ביר ע"ה, אשת יבדל"א הרה"ג מאיר ביר, ראש כולל 'אביעזרי' באלעד.

המנוחה ז"ל, בת 57, תושבת שכונת רמת אהרון בבני-ברק, השאירה אחריה שמונה ילדים - 6 מהם נשואים. בתה התחתנה בסוף השבוע שעבר. בבית נותרו 2 שני ילדים בני 18 ו-15.

האסון המזעזע שאירע באמצע שמחת השבע ברכות, הותיר את בני המשפחה המומים וכאובים בכפליים. השמחה שהושבתה על ידי אסון טראגי כל כך, הותירה אנשים רבים בזעזוע כבד.

אין אנו מחשבנים חשבונות שמיים, אך אחד מהשכנים של המנוחה התקשר למערכת אתר 'בחדרי חרדים', וסיפר סיפור מזעזע, אנו מפרסמים אותו לאחר מחשבה, מן הראוי שהסיפור יגרום לחשבון נפש, לאחראים לכך, והיה זה שכרינו.

לדבריו, משפחת ביר בנתה ערב חתונת בתם, קומה נוספת על הגג הנמצא בבעלותם. את הגג תכננו לתת לבת לצורך מגורים. ממון רב הושקע בדירה החדשה, והאמא עשתה הכל בכדי לתת לבתה, דירה מרווחת וטובה.

אלא שיומיים קודם לחתונה, קיבלו משפחת ביר מכתב מעיריית בני ברק, ובו צו המורה על הריסת המבנה שבנו עבור בתם. האמא שהייתה שקועה בהליכי הבניה עד למעלה מצווארה לקחה את הצו באופן קשה, ומאז חשה שלא בטוב.

שלושה ימים אחר כך היא נפטרה.

לא באנו להפנות אצבע מאשימה כלפי איש, אך אם הצלחנו לגרום לאדם אחד במחלקות האכיפה במדינת ישראל, ובפרט כשמדובר באנשים חרדים, לנהוג בייתר רגישות והיה זה שכרינו.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}