י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

והשוטרת אמרה: "לא ראיתי את הפלאפון"

מה הסיכויים שהייתם נותנים לעירעור על דו"ח שהנפיקה שוטרת ותיקה בגין שיחה בטלפון בשעת נהיגה? • בואו לראות כיצד הצליח אברך ירושלמי, בחקירה צולבת ומרתקת, להוכיח את חפותו • הפרוטוקול המלא

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

את המשפט שהתקיים בבית המשפט לתעבורה בירושלים, בפני השופט י. ריבלין, לא תשכח השוטרת מאיה ניצן אלקיים עוד זמן רב. שכן, מה שנראה היה בתחילה כמשפט ערעור כנגד כל הסיכויים, הפך עד מהרה, בעקבות חקירה צולבת ומרתקת של הנאשם - אברך ירושלמי -  לתבוסה של נציגת החוק.

האברך ערער לבית המשפט על דו"ח תנועה שקיבל בגין שיחה בטלפון נייד, תוך כדי נהיגה, בככר הפונה מרחוב גבעת שאול לרחוב קהתי בשכונת גבעת שאול בירושלים. לדבריו, לא שוחח בטלפון נייד במהלך הנהיגה והדו"ח בוצע על לא עוול בכפו.

"ידוע לי על תלונות רבות של נהגים, שקיבלו דוחות מבלי שביצעו עבירות תנועה", אומר האברך, תושב שכונת גבעת שאול. "אני הייתי אחד מהקורבנות - והחלטתי לא לוותר. והצלחתי בערעור על העוול שנעשה לי. לכן אני מעוניין שתפרסמו את פסק הדין של הזיכוי, למען אנשים ידעו ויראו ולא יחששו ללכת ולהוכיח את האמת בבית משפט.

"הלכתי נגד כל הסיכויים, כביכול, מול שוטרת ותיקה, עם שבע שנות ניסיון. אני מכיר רבים שאומרים: עד שאלך לבית המשפט, ובסוף לא אצליח להוכיח את חפותי, ומוותרים ולא נלחמים כנגד העוול שנעשה להם.

"בסוף הדיון", מציין האברך, "השופט אמר, בצורה לא פורמאלית, שהוא יודע שחובה על כל שוטר, בכל משמרת, להביא 6 עד 10 דוחות".

לקרוא - ולהאמין.




































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}