י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

"לעכב המאסר, רוצה להיות בהולדת נכדיי"

בפנייה לביהמ"ש העליון מבקש שלמה בניזרי: לעכב בחודש וחצי את ריצוי המאסר, כדי שאוכל להיות בחגים עם משפחתי ואימי בת ה-81, ולהשתתף בברית לנכדיי • ישי לפרס: הענק חנינה לבניזרי

רק בשמחות. בניזרי. צילום: פלאש90
רק בשמחות. בניזרי. צילום: פלאש90



השר לשעבר הרב שלמה בניזרי פנה היום (א) לבית המשפט העליון, בבקשה לדחות את תחילת מאסרו בחודש וחצי.

"הוא זכאי" - גרסת בניזרי

במכתב שהועבר לבית המשפט מונים עורכי דינו שורת בעיות עמן מתמודד בניזרי שבגללן הוא מבקש לדחות את תאריך תחילת ריצוי מעצרו. בין היתר מציינים פרקליטיו של בניזרי כי עליו להשלים בדיקות רפואיות, בטרם יתייצב למאסרו, וכי הוא מבקש "לבלות את תקופת החגים עם בני משפחתו ובייחוד עם אימו", בת ה-81, וכן שיתאפשר לו "להשתתף בהולדתם של שני נכדיו אשר עתידים לבוא לעולם".

עורכי הדין צירפו לבקשתם מסמכים רפואיים והוסיפו: "שתי כלותיו של המבקש עתידות ללדת במהלך תקופת החגים והמבקש מעוניין להשתתף בהולדת נכדיו ובברית המילה".

עוד צוין בבקשה: "לאפשר לו לקיים את חגי חודש תשרי, על כל משמעותם, יחד עם רעייתו, שמונת ילדיו, משפחתם המורחבת ובייחוד עם אימו, לאור גילה המתקדם ומצבה הרפואי, בטרם יתייצב למאסרו".

על בניזרי נגזרו ארבע שנות מאסר בפועל. הוא אמור להתחיל את ריצוי עונשו ב-1 בספטמבר.

ישי: חנינה - מתחייבת ומוצדקת

בתוך כך, שלח יו"ר ש"ס, אלי ישי, מכתב לנשיא המדינה, שמעון פרס, בו הוא מבקש מהנשיא להעניק חנינה כללית לרב בניזרי.

ישי כותב במכתבו: "כאיש ציבור, כבן עדות המזרח, כשר הפנים וסגן רה"מ וכיו"ר תנועת ש"ס, אני מצטרף לבקשה זאת לאחר שהגעתי למסקנה כי זו בקשה שאין מוצדקת ממנה. היענות זאת לא זו בלבד שהיא מתחייבת ומוצדקת, לפי כל מבחן, אלא אף תישא בכנפיה מזור לבניזרי ולמשפחתו, ובעיקר למעגל רחב של אזרחים.

"בניזרי היה שותף מלא לגישה המיוחדת של תנועת ש"ס הדוגלת בכבוד לבריות, באהבת ישראל, בהרמת קרנם של בני עדות המזרח, בהפיכת כור ההיתוך הישראלי לנחלת כל השבטים ובעשייה ציבורית ממלכתית".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}