י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

ניסיון חיסול בחוצות רמלה: תלמיד ישיבה נרצח

יפתח מור יוסף ז"ל, תלמיד ישיבה בן 17, ישב בשעת ערב על ספסל בעיר רמלה, כאשר רעול פנים ירה בראשו במהלך ניסיון חיסול בעיר. הוא נפטר מפצעיו בבית החולים 'אסף הרופא'

זירת רצח. צילום אילוסטרציה
זירת רצח. צילום אילוסטרציה

מלחמות העולם התחתון, המגלגלות ברחובות הערים גובות לא פעם חיים של חפים מפשע. אתמול זה קרה שוב, כשבחור צעיר, יפתח מור יוסף ז"ל, תלמיד ישיבה בן 17, שישב לתומו על ספסל ברחוב בר אילן בעיר רמלה, נורה בראשו.

סמוך לשעה תשע וחצי בלילה פתח רוכב אופנוע רעול פנים באש לעבר גבר בן 36, המוכר למשטרה. האיש נפצע פצעים בינונים. רוכב האופנוע המשיך בנסיעה וירה גם תלמיד ישיבה שהיה גם הוא במקום. מיד לאחר מכן נמלט הרוכב.

כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום ופתחו בסריקות לאיתור היורה, ובמקביל החלו בחקירת האירוע. כוחות ההצלה שחשו למקום החלו לטפל בפצועים, וביצעו החייאה בצעיר שנפצע בראשו. הוא פונה, כשהוא מונשם ומורדם, לבית החולים 'אסף הרופא'. במשך כל הלילה ישבו בני משפחתו וידידי המשפחה בבית החולים לצד מיטתו, קראו תהילים והתפללו להחלמתו. אולם לפנות בוקר נפטר יפתח מור יוסף ז"ל בבית החולים מפצעיו.

המשטרה דרשה לבצע ניתוח שלאחר המוות, אולם בדיון שהתקיים בבית המשפט ניצח נציג זק"א, כאשר בית המשפט פסק כי לא תתבצע נתיחה.

בני המשפחה והחברים של יפתח ז"ל עדיין אינם מעכלים את הרצח, ומציינים כי יפתח היה בחור צייתן, בעל תפילה שהיה נעים לשמוע אותו עובר לפני התיבה. הוא גם היה מתנדב במספר ארגונים חברתיים בשכונה. לפני חודש בלבד ספגה המשפחה מכה קשה, כאשר אביו לקה באירוע מוחי, ממנו התאושש בנס.

יפתח ז"ל סיים את הישיבה בה למד עד כה, והתכונן לקראת הלימודים בתחילת השנה, במסגרת לימודית חדשה. במקום זאת ליוו אותו היום בני משפחתו וחבריו למנוחות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}