י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

בסוף אלי ישי הגיע

למה לא לעמוד עם שלמה בניזרי בחזית ולצעוק ביחד את המנון השאגה? רוצים לנקות את האורוות? בבקשה. אבל לא על חשבון בניזרי • אפרים גלעד סבור שאתמול אלי ישי הוכיח מנהיגות אמיתית • דעה

בסוף אלי ישי הגיע

יו"ר ש"ס, השר אלי ישי, הוכיח אתמול מנהיגות אמיתית מהי.

היינו בטוחים שלפחות ביום המאסר שלו, של עופר חוגי, נראה את אלי ישי יוצא אל המיקרופונים, מנופף ביד זועמת, וזועק על אפליה. חיכנו לו. חיכנו - והבן-אדם נעלם.

חלפו להם כמה שנים, המדברר המוכשר של ש"ס, שלמה בניזרי, הואשם על לא עוול בכפו. האמת, גם במקרה של שלמה בניזרי חשבנו שהבן-אדם נעלם. אבל מסתבר שכאשר התקשורת לוחצת, אלי ישי יודע לשחרר מכתבים ואמירות שיכולות לסבך אותו. עובדה.

לא בטוח שבניזרי זקוק כבר לחנינה הזאת. הוא בסל הכל רצה משפחה תומכת. שיגבו אותו. שיעודדו אותו. הוא הרי יודע שהוא לא אשם, אז למה לא לעמוד איתו בחזית ולצעוק ביחד את המנון השאגה? רוצים לנקות את האורוות? בבקשה. אבל לא על חשבון בניזרי.

אלי, גם אתה יודע שבניזרי לא אשם. שהכל עלילה. מי כמוך יודע שאסור להפקיר חיילים בשטח. תשאל אפילו את נועם שליט בפגישה הבאה שתקיים איתו. חיילים מהתנועה, לא כל שכן?

בבוא היום, אם ח"ו תסתבך עם החוק ויעלילו עליך עלילות דם מורשעות, האם לא תרצה שנתייצב לצידך? הרי מי שעושה (אין לנו ספק שאתה עושה ופועל גדולות ונצורות למען עם ישראל, ולמען התנועה הקדושה), תמיד יסתבך מתישהו עם החוק...

אתמול היו אלה דרעי, יאיר לוי ועופר חוגי. היום זה בניזרי. ולך תדע, אולי מחר זה יהיה אתה. שאגת אליהו לא רחוקה מתמיד.

אל תשכח מי גידל אותך, ואל תבעט באנשים שעזרו לך. או לש"ס.

תהיה סחבק עד הסוף. נכון, לא תמיד זה נעים, לא תמיד זה מצטלם יפה. דבר אחד אל תשכח, חברים לא נוטשים באמצע הדרך.

חיכנו לך הרבה זמן, אבל אתמול בסוף הגעת. ובגדול!

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}