י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

"הוא זכאי" - גרסת בניזרי

לקראת מאסרו של השר לשעבר הרב שלמה בניזרי, ינסו אנשיו לשחזר את המחאה שליוותה את כניסתו לכלא של אריה דרעי. בתכנית: ג'ינגל, ליווי לכלא, ועצרת גדולה בהשתתפות בכירי ש"ס - עם אורח מיוחד: אריה דרעי

בדרך לכלא. בניזרי. צילום: פלאש90
בדרך לכלא. בניזרי. צילום: פלאש90

תשע שנים אחרי הסערה שליוותה את כניסת יו"ר ש"ס לשעבר, אריה דרעי, לכלא מתכננים גורמים בש"ס לערוך מסע דומה, לקראת כניסתו הצפויה לכלא, של ח"כ לשעבר הרב שלמה בניזרי. כך מדווח העיתונאי יהודה שליזנגר מ'ישראל היום',

בניזרי צפוי להתחיל לרצות את עונשו ב-1 בספטמבר והחל מהשבוע יתחילו מקורביו להקים קול זעקה נגד העוול שנעשה לו, לטענתם. לפי התכנית, מלבד מודעות וג'ינגלים ברדיו, צפויה להתקיים, בשיאו של מסע המחאה, עצרת תמיכה והזדהות גדולה עם בניזרי, בהשתתפות רבנים ובכירי התנועה.

לפי הדיווח, לאירוע - שיתקיים בישיבתו של הרב בניזרי בירושלים - צפויים להשתתף הרבנים דוד ויצחק יוסף - בניו של הגר"ע יוסף, חשובי הרבנים של הציבור הספרדי, שרים וח"כים מש"ס, ואף ישודרו דברים שיאמר הגר"ע יוסף.

מי שהוזמן וטרם החזיר תשובה באשר להשתתפותו הוא אריה דרעי. מארגני האירוע סיפרו כי בניזרי מתכנן לשאת באירוע את "נאום חייו שייזכר לשנים רבות", כלשונם. לדבריהם, בגלל כמות האנשים הגדולה, שכרו גם את שירותי הלוויין להעברת העצרת בשידור חי.

גם לאחר העצרת מתכננים בישיבה של הרב בניזרי "להפציץ את המדינה" במודעות ובפעילות הסברה בכלי התקשורת. על פי התכנון, ביום בו צפוי בניזרי לעבור בשערי בית הסוהר ילוו אותו אלפים, כפי שהיה בעת שדרעי נכנס לכלא 'מעשיהו'.

"עד היום שתקנו, נתנו צ'אנס לבית המשפט, אבל אנחנו לא יכולים לשתוק על מה שנעשה פה ולעבור על סדר היום, לוקחים רב חשוב ומכניסים אותו לכלא סתם, בלי שעשה כלום, היום זה הוא ומחר זה כל אחד", אמרו הגורמים העומדים מאחורי הארגון ל'ישראל היום'.

הם רוצים לראות את אותה כמות אנשים שתמכו לפני שנים באריה דרעי, אך יודעים שלא יוכלו לחזור על כך. "יהיו פה אותם סממנים של מחאה וכאב, אבל בניזרי ודרעי הם שתי דמויות שונות, שני אנשים שונים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}