י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

הדהירה על ה'בימבה' הסתיימה בתאונה קשה

שלושה ילדים מאלעד דהרו על מכונית הצעצוע ברחוב בן זכאי - והתנגשו ברכב חונה. ילדה נפצעה קשה בראשה, שני ילדים נוספים נפצעו בינוני. קריאה בערים החרדיות: לא לאפשר לילדים לרכב על 'בימבות'

רעש וסכנה. בימבה
רעש וסכנה. בימבה צילום: באדיבות המצלם

שלושה ילדים שעלו על מכונית הצעצוע 'בימבה' ברחוב בן זכאי בעיר אלעד גלשו במהירות במורד הרחוב והתנגשו ברכב חונה בעוצמה רבה. כתוצאה מכך נפצעה ילדה בת 7 קשה, ושני ילדים בני שש וארבע נפצעו במצב בינוני.

כונני 'איחוד הצלה' וצוותי מד"א מרחב 'ירקון' שהוזנקו למקום, העניקו לפצועים סיוע רפואי, הצילו את חיי הפצועה קשה, ופינו אותם לבית החולים בלינסון. הילדה, שנפגעה קשה בראשה, מאושפזת בחדר טראומה. שני הפצועים האחרים, שנפגעו בגפיים התחתונות, הועברו, לאחר שהתייצב מצבם, לחדר מיון.

מחקירה ראשונית עולה, כי הילדים רכבו על ה'בימבה' מאיזור 'שפע', בעוד מכונית הצעצוע צוברת מהירות רבה במדרון הרחוב. הילדים לא הצליחו להאט, ובשלב מסוים ה'בימבה' סטתה והתנגשה ברכב חונה. שלושת הילדים עפו מהצעצוע - ונחבטו בכביש.

בחודשים האחרונים קוראים תושבים רבים בערים החרדיות שלא לאפשר לילדים לרכב על ה'בימבות' בשבתות, שכן נסיעה ב'בימבה' גורמת לרעש חזק, שמפריע למנוחת השבת של משפחות רבות, ואף מסכן את הילדים עצמם.

מאז יצא רב העיר מודיעין עילית, הגר"מ קסלר, לפני מסםר חודשים, בקריאה לאסור על הילדים לנסוע ב'בימבה' בשבתות, פסקה התופעה בעיר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}