י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

החלומות של הילדים מתגשמים

חוויית צביעת החדר לכל המשפחה מתחילה מהילדים, עוברת להורים וכולם ביחד צובעים בכיף והנאה גדולה. כיצד ניתן לבחור את הצבעים המתאימים ביותר בכל גיל וגיל?

החלומות של הילדים מתגשמים

כשכל המשפחה ביחד, טמבור עוזרת לכם לממש את החלומות של הילדים ולצבוע את החדרים בדיוק כמו שהם רוצים. עם קצת דמיון והרבה הנאה ניתן להפוך את החדרים למיוחדים במינם. לכל סגנון וסגנון ניתן בכתבה הבאה את ההוראות המדוייקות מה לעשות וכיצד. לכל שאלה או עזרה ניתן לפנות בכל עת למרכז השירות שלנו בבית טמבור מול אצטדיון ר"ג וקניון איילון.



חדרי ילדים

שדה הפרחיםצילום: שדה הפרחים
שדה הפרחים

אם רציתם חדר בסגנון "שדה הפרחים", בשלב הראשון עליכם לצבוע את קירות החדר בסופרקריל 2000 בגוון ירקרק P615SP. השלב השני יהיה צביעה בשבלונה. מכינים שבלונות בצורת פרחים: משרטטים כוכבים על גבי נייר שקף עבה או קרטון וחותכים בזהירות באמצעות סכין חיתוך.בוחרים את הפרחים שרוצים לייצר מהם קיר מגנטי להדבקת מגנטים מצמידים את השבלונה לקיר - את הפרחים שישמשו לקיר מגנטי צובעים בצבע מגנטי, ממתינים לייבוש וצובעים מעליהם בסופרקריל 2000 בגוונים ורוד P616SP ותכלת P613SP לסירוגין.לבסוף, צובעים עיגול לבן במרכז הפרח בסופרקריל 2000 בגוון לבן.


לילה זורחצילום: לילה זורח
לילה זורח

אם הילד רוצה חדר בסגנון לילה זורח - חדר מנצנץ ביום וזורח בלילה, בשלב הראשון צובעים את הקירות בסופרקריל קלין בגוון צהבהב 90076P. בשלב השני, ניתן להכין שבלונות בצורת אותיות א-ב: משרטטים את האותיות על גבי נייר שקף עבה או קרטון וחותכים [בזהירות] באמצעות סכין חיתוך.מצמידים את השבלונות לקיר באמצעות מסקינטיים וצובעים אותיות שונות לסירוגין בפנטזיה זורחת ובפנטזיה בגווני ורוד FS513 וירוק FS515. בשלב השלישי והאחרון, צובעים את המיטה בפוליאור מבריק על בסיס מים בגוון לבן שלג. את הרהיטים השונים שבחדר [שולחן, כסאות, כוננית, מיטה ועוד] צובעים בפוליאור משי על בסיס מיםבגווני אדום, צהוב, סגול, ורוד וירוק: 262A, 7023D, 7214T, OW282P, 1092T, 2123P

כוכבים בשמייםצילום: כוכבים בשמיים
כוכבים בשמיים

אם דווקא חשבתם על חדר בסגנון 'כוכבים בשמיים', בשלב הראשון צובעים את הקירות בסופרקריל קלין בגוון כחלכל 7221P. בשלב השני, מכינים שבלונות בצורת אותיות כוכבים: משרטטים כוכבים על גבי נייר שקף עבה או קרטון וחותכים[בזהירות] באמצעות סכין חיתוך.צובעים את השבלונות בסופרקריל 2000 בגוון 90099P ומעליו בפנטזיה מחליף גוונים. בשלב השלישי מסמנים מלבן מעל שולחן העבודה בגודל הרצוי. צובעים את החלק הפנימי של בצבע מגנטי ומעליו צובעיםבפוליאור משי על בסיס מים בגוון אדום 90025A.


רוצים לראות עיצובים נוספים לחדרי ילדים? - לחצו כאן


חדרי נוער

חדר שינה לאומן המתחילצילום: חדר שינה לאומן המתחיל
חדר שינה לאומן המתחיל

בחדרי נוער המשחק עם הצבעים הוא מעניין יותר. אם חשבתם על חדר שינה לאומן המתחיל, צבע בהתזת מיקרול עשוי להתאים לכם, בשלב הראשון, לצבוע את הקירות הסגולים בסופרקריל קלין בגוון 90105P. לאחר מכן צובעים את הקירות הירוקים בסורפקריל 2000 בגוון 1055T. בשלב השני והאחרון מתיזים טיפות צבע של פוליאור מבריק על בסיס מים בגוונים 1155P, 1052T, 7163P, 7234D על ידי טבילת מברשת קטנה או מכחול בצבע והתזה כנגד קרש קטן.




צבע בריבועצילום: צבע בריבוע
צבע בריבוע

יש בני נוער האוהבים את החדר שלהם עם ריבועים על הקירות. מי אמר שריבוע זה משעמם? בשלב הראשון, צובעים את הקירות בסופרקריל קלין בגוון ירקרק 3035P. בשלב השני והאחרון משרטטים על הקיר ריבועים בגודל 45X45 ס"מ. מדביקים מסקינטייפ מוחלש על גבי הקו ששרטטנו.צובעים את הריבועים בפוליאור מבריק של בסיס מים בגוונים ורוד, תכלת וסגול: 6132P, 2203P, 6201P.





בראש מוזיקליצילום: בראש מוזיקלי
בראש מוזיקלי

אם אתה יותר בכיוון של חדר עם צליל אולטרה מודרני - החדר בראש מוזיקלי מתאים בדיוק עבורכם. צובעים את הקירות בסופרקריל 2000 בגוון טורקיז 1182T. צובעים את הפסים הרחבים בסופרקריל 2000 בגוון כחול 7203D. צובעים את הפסים הדקים בסופרקריל 2000 בגוונים לבן, טורקיז בהיר 1182T, טורקיז כהה 123A. ובסוף צובעים את הפס הימני בפנטזיה מנצנץ.


רוצים לראות עיצובים נוספים לחדרי נוער? - לחצו כאן


חדרי תינוקות

חדר תינוקות סגולצילום: חדר תינוקות סגול
חדר תינוקות סגול

אם אתם מחפשים צבע המתאים גם לבן וגם לבת, חדר תינוקות סגול, נגיעה קטנה עם מברשת צבע- שינוי גדול בחדר, היא הפתרון בשבילכם. בשלב הראשון צובעים את הקיר בסופרקריל 2000 בגוון לבן. בשלב השני מרטיבים את הספוג המצורף לאריזת הסופר ווש בגוון 21-C, במים, סוחטים וטובלים קלות בצבע. בשלב השלישי והאחרון מורחים את הצבע בצורת שמיניות ואז מטשטשים את גבולות הצבע ע"י מריחות קלות.





חיפושית קטנה ומקסימהצילום: חיפושית קטנה ומקסימה
חיפושית קטנה ומקסימה

אחד החדרים היפים ביותר לתינוקות הוא - חיפושית קטנה ומקסימה. לגור עם חיפושיות על הקירות. בשלב הראשון צובעים את קטע קיר העליון בסופרקריל 2000 בגוון P422OW, צובעים את לוחות העץ בקטע הקיר התחתון בורנית לעץ ווד-ווש בגוון 313WT וצובעים את פס העץ המפריד בין הקיר לבין לוחות העץ בפוליאור מט משי על בסיס מים בגוון לבן. בשלב השני מכינים שבלונה בצורת חיפושית על גבי נייר שקף עבה או קרטון וחותכים [בזהירות] באמצעות סכין חיתוך.מצמידים את השבלונה לפס העץ וצובעים את החלקים האדומים בפוליאור על בסיס מים בגוון 470 ואת הגוון הצהוב בפוליאור על בסיס מים בגוון 412. בשלב השלישי והאחרון צובעים את רהיטי העץ בפוליאור מט משי על בסיס מים P201OW

ירוק פסטורליצילום: ירוק פסטורלי
ירוק פסטורלי

עוד צבע מנצח המתאים לכולם הוא הירוק פסטורלי. על מנת להכינו, בשלב הראשון צובעים את הקיר בסופרקריל קלין בגוון ירקרק 2051P. בשלב השני תוחמים את השטח מעל שידת ההחתלה בעזרת מסקינגטייפ מוחלש וצובעים אותו בצבע מגנטי בעזרת רולר של טמבור. מעליו צובעים את הקיר בסופרקריל 2000 בגוון 90092P. בשלב השלישי מצמידים מסגרת עץ סביב החלון וסביב המשטח שתחמנו מעל שידת ההחתלה וצובעים בפוליאור מט משי על בסיס מים בגוון SP632P בעזרת מברשת. את הרהיטים צובעים בפוליאור מט משי על בסיס מים בגוון לבן.




רוצים לראות עיצובים נוספים לחדרי תינוקות? - לחצו כאן





כל מה שתרצו לדעת על עיצוב חדרי ילדים - לחצו כאן

רוצים לעשות שינוי בבית? כנסו לאתר טמבור וצפו בסגנונות העיצוב החדשים לבית - לחצו כאן

רוצים לחדש את הבית ולא יודעים איך להתחיל? בואו לסדנת צביעה בבית טמבור. להורדת קופון הנחה - לחצו כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}