י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

חווייה של כיף, יצירה וצבע לכל המשפחה

עכשיו, כשכל המשפחה ביחד בחופשת הקיץ ובין הזמנים, טמבור מזמינה אתכם לחוויה אמיתית של עיצוב וצביעת חדרי הילדים. פשוט בוחרים ביחד, צובעים ונהנים

חווייה של כיף, יצירה וצבע לכל המשפחה



חברת טמבור מזמינה אתכם, ההורים והילדים לחווית צבע גדולה לכל המשפחה. דווקא עכשיו, כשכולם ביחד בחופשת הקיץ ובין הזמנים, זו ההזדמנות שלכם לחדש, לצבוע, לעצב ובעיקר להינות מצביעת חדרי הילדים בדיוק לפי החלומות שלהם. במסגרת הפרוייקט המיוחד לקיץ מעניקה לכם חברת טמבור מגוון עצום של רעיונות לעיצוב חדרי הילדים, חדרי נוער וחדרי התינוקות תוך שימוש בעולמות צבע מרהיבים, אפקטים ייחודיים, שבלונות להורדה חינם, מדבקות ייחודיות ומגוון טיפים לעיצובים ואביזרים לחדרי ילדים.

אז איך מתחילים לעצב ולצבוע חדרי ילדים? כדאי להתחיל מבחירת רעיון לחדר – מעין סיפור שרוצים לספר. כדאי ורצוי לשתף את הילד בחגיגה, הן בבחירת הגוונים והן בצביעה עצמה - הצבעים של היום ידידותיים לסביבה, קלים ופשוטים לשימוש ואינם מטפטפים. כדי להוסיף יותר עניין לחדר, ניתן לשלב צביעה באפקטים מיוחדים, המעשירה את התוצאה הסופית.





בחדרי הנוער, המשמשים גם כאזור שינה, לימודים ואירוח של החברים, המתבגרים יודעים מה הם רוצים וחשוב להתאים להם את הצבע אותו הם אוהבים. ניתן להעשיר את השפה הצבעונית על ידי שילוב של מספר גוונים בחלל – כל חלל מגדיר אזור מסויים בחדר, לדוגמא ירוק לאזור השינה, כתום לאזור האירוח של החבר'ה וכן הלאה. לקבלת מראה הייטקי מומלץ להשתמש בסוויד מטאלי בגוון כסוף או סגלגל.

לצפיה במגוון דוגמאות לעיצוב חדרים וקבלת רעיונות מדליקים כנסו והתרשמו מחוויית העיצוב המשותפת לכל המשפחה. לכניסה - לחצו כאן







טמבור פותחת בימים אלו סדנאות ייחודיות לעיצוב חדרי ילדים, בבית טמבור מול קניון ר"ג, מוסיפה עשרות שבלונות לאתר החברה שניתן להוריד, ללא תשלום, ומציגה מגוון רחב של פתרונות יצירתיים לחדרי הילדים, במיוחד לימי מיתון וימי החופש הגדול . כמו כן משיקה טמבור מדבקות איכותיות לחדר ילדים. מגוון רחב של מדבקות להשלמת המראה המושלם של חדר הילדים. דמויות ססגוניות, עושר של דימיון ושמחה לחדר הילדים. המדבקות ניתנות להסרה ללא פגע לצבע הקיר.






בית טמבורצילום: בית טמבור
בית טמבור




בית טמבור, המרכז לעיצוב בצבע הגדול בישראל, מאפשר לכל אחד להכיר מקרוב את עולם הגוונים ומעניק חוויה אמיתית של עולם הצבע. בית הקונספט מיועד לעיצוב בצבע ולהצגת מגוון החומרים המשלימים לבנייה. מגוון החומרים והמוצרים של טמבור מוצגים ב'בית טמבור' באופן חדשני ומזמין למישוש והתנסות. בית טמבור מזמין את כולם לראות מה שצבע יכול לעשות ולחוות את חווית העיצוב בצבע, משלב הרעיון ועד לשלב היישום המלא בבית.



כתבות נוספות בסדרה

החלומות של הילדים מתגשמים

הפריטים שעושים את ההבדל

שבלונות ומדבקות - להפוך את הקירות ליצירת אמנות

קישורים רלוונטיים

כל מה שתרצו לדעת על עיצוב חדרי ילדים - לחצו כאן

רוצים לעשות שינוי בבית? כנסו לאתר טמבור וצפו בסגנונות העיצוב החדשים לבית - לחצו כאן

רוצים לחדש את הבית ולא יודעים איך להתחיל? בואו לסדנת צביעה בבית טמבור. להורדת קופון הנחה - לחצו כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}