י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

"איני סולח למי שהיה ממשפחתי והלשין" • הקלטה בלעדית

הרב יצחק דוואק נשא דברים בפני מקורביו על מעללי בנו: "הוא שיעבד את בית הכנסת לחובותיו" • "ביקשתי ממנו שיחדל, אך הוא לא שמע בקולי" • "הוא היה בעבר חלק ממשפחתי" • שיחה מצמררת, בלעדי ל'בחדרי חרדים'

"איני סולח למי שהיה ממשפחתי והלשין" • הקלטה בלעדית



"תודה למי שמחזק אותי"

אתר 'בחדרי חרדים' מגיש הקלטה מיוחדת: דברים שנשא הרב יצחק דוואק בפני בני קהילתו. בשיחה הוא מדבר על הבן שלמה - שסרח, מבקש סליחה מהקהילה, ועל חשיבותם של הרבנים שנעצרו. לנוחיות הגולשים צירפנו תמלול בתוך הסרט. עיקרי הדברים מוגשים גם כאן:

"מי שפעם היה חלק ממשפחתי החל לקבל השקעות והבטיח ריבית מטורפת. ביקשתי ממנו לחדול, הוא אמר שהכל בטוח. בקיץ 2005 החלו שמועות על קריסה. הוא עדיין הבטיח לי שישלם את כל החובות, ומה שהתחייב עד האגורה האחרונה.

"היה יהודי בשם ניוברגר שטוען שככה זה הולך בשוק. נויברגר התייעץ עימי באם להלוות לו כסף. אמרתי לו, בודאי שלא. נויברגר אמר, אני בכל זאת אלווה לו, ושלא יוודע לאיש על שיחתנו.

"נויברגר כנראה מהיחידים שאכן קבל כספו בחזרה". כאן, בשלב זה הרב בוכה ואומר, שהוא נתן צ'ק על סך 30 מיליון דולר ושעבד את בית הכנסת כערבות. בהמשך הרב עובר לספר על גלות של דוד, שלא הניח לקחת את ארון הברית עמו - ופורץ בבכי .

אחר עובר הרב לשבח את הרבנים קצין ולניאדו רמי היחס, ומוסיף: אינני סולח למי שהיה פעם חלק ממשפחתי והלשין.

"אני כולי תודה לחברי הקהילה על העידוד והחיזוק שאני מקבל מהם, למרות שאיטיב להבין מי שיכעס עלי".

מדוע דחה האדמו"ר מבאיאן את ההצעה הקורצת של שלמה דוואק? • בלעדי








תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}