י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

המשטרה פרסמה קלסתרון של התוקף בקטסקילס

משטרת ניו-יורק ממשיכה בחקירת אירוע התקיפה החמור של ראש ישיבת צ'רנוביל בארצות הברית, הגאון רבי מרדכי זאב וואזנר. יחידה מיוחדת גוייסה כדי לסייע בחקירה, המתנהלת בעיקר במישור המודיעיני

קלסתרון  החשוד
קלסתרון החשוד


משטרת ניו-יורק ממשיכה בחקירת אירוע התקיפה החמור של ראש ישיבת צ'רנוביל בארצות הברית, הגאון רבי מרדכי זאב וואזנר, נכדו של הגר"ש וואזנר. אמש פרסמה המשטרה קלסתרון של האיש החשוד בתקיפה. התמונה מתפרסמת בעיתונים המקומיים ובכפרי הנופש בהרי הקסטסקילס, בצירוף בקשה כי כל מי שיודע פרטים אודות התוקף יפנה למשטרה.

הרב וואזנר תיאר את התוקף כגבר לבן, כבן 25-35 שנים, עם שיער בלונדיני או אדום, לבש חולצה בצבע לבן או חולצה לבנה עם פסים ויתכן כי לבש מכנסיים קצרים.

משטרת מדינת ניו יורק מתייחסת אל מקרה התקיפה בחומרה רבה, ויחידה מיוחדת גוייסה כדי לסייע בחקירה, המתנהלת בעיקר במישור המודיעיני.

הרב ואזנר, השוהה בקעמפ 'כוונת הלב' יחד עם תלמידי ישיבת צ'רנוביל יצא ביום ראשון, בשעה 10 בערב, לטייל מחוץ לגבולות הקעמפ, הממוקם באיזור העיירה ליברטי. בעודו צועד בכביש סמוך ומשוחח בטלפון, התנפל עליו גוי שחלף במקום, היכה אותו בראשו ובכל חלקי גופו, ונמלט רגלית. תלמידי הישיבה שהגיעו למקום דקות ספורות לאחר מכן, מצאו את ראש ישיבתם כשהוא שוכב על הארץ שותת דם. הוא פונה לבית החולים.

ביום שני לפנות ערב שוחרר הגר"מ וואזנר מבית החולים. בשובו לקעמפ, נשא שיחה מיוחדת בפני הבחורים, ואמר כי תקיפת הגוי מזכירה לכולנו שאנחנו בגלות, בפרט בימים אלו של בין המצרים.

קישורים:
מקור: אתרוג ו'וואס איז נייעס
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}