י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

מפגין? 'האח הגדול' בעקבותיך!

בלשי המשטרה עמלים בימים האחרונים להביא את משחיתי הרכוש בהפגנות האחרונות בירושלים לדין. האמצעי: צפיה בקטעי הווידאו ששודרו באתר 'בחדרי חרדים'. עסקנים: מי שצולם - שיתרחק מביתו

משחיתים את אחד הרמזורים
משחיתים את אחד הרמזורים

לפי פעולות המשטרה בימים האחרונים, מתברר שמלבד בבתי מאות אלפי הגולשים באתר 'בחדרי חרדים' - האתר החרדי הגדול בעולם - האתר פעיל ונצפה גם בחדרי החקירות של משטרת ירושלים.

כזכור, הבטיח ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, לתבוע תביעות אישיות את כל מי שהזיק לרכוש ציבורי. אך האיום המדובר, לא השפיע על שורפי הפחים, שעשו את עבודתם נאמנה, והשאירו את התושבים ללא פח אחד לרפואה.

אולם בניגוד להם, במשטרת ירושלים לקחו את האיום ברצינות והחליטו לפעול ביד קשה כנגד משחיתי הרכוש. כדי לקבל מידע על זהות המפגינים, גייסה המשטרה שני נערים שסרו מהדרך, והושיבו אותם מול סרטים שפורסמו באתר 'בחדרי חרדים'. הנערים התבקשו לזהות את המפגינים משחיתי הרכוש.

לאחר מאמץ, זיהו שני המגויסים באחד הסרטים שני נערים מישיבת 'שובו בנים', ששברו את אחד הרמזורים. יצוין, כי המפגינים שזוהו הם בגילאי 14 ו-16. השניים נעצרו.

את שאר המפגינים לא הצליחו שני המש"תפים לזהות, והמשטרה מנסה לעלות על זהותם בדרך אחרת.

בתוך כך נודע, כי אחד העסקנים שנודע לו על כוונת המשטרה, פנה אל הבחורים המופיעים בתמונות ובסרטים שהוצגו בכלי התקשורת והזהיר אותם: התרחקו מהבית עד יעבור זעם.

המשטרה, שאינה מתכוונת לוותר בקלות, מנסה כעת לגייס משת"פים נוספים, על מנת לאתר את זהות משחיתי הרכוש.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}