י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

התאונה בל"ג בעומר: כתב אישום נגד הנהג

התאונה בכביש הבקעה בל"ג בעומר: הנהג דוד וידבסקי, שבנו וחבריו נהרגו בתאונה המחרידה - בה מצאו את מותם חמישה - נאשם כי נהג במכונית במצב של עייפות שמנעה ממנו שליטה במכונית

התאונה. צילום: יוסי ימפל דוברות זק"א
התאונה. צילום: יוסי ימפל דוברות זק"א


פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (ג) כתב אישום בגין גרימת מוות ברשלנות נגד דוד וידבסקי, הנהג שלפי כתב האישום גרם לתאונת הדרכים הקטלנית בל"ג בעומר בכביש הבקעה, בה נהרגו חמישה בני אדם - נפתלי הרץ ועקנין (36) ושני ילדיו, נחמן בן 9 וחצי ונתן בן ה-7, בנו של הנהג נפתלי וידבסקי, בן 8 וחצי, ונתן פרסקו בן 30.

טרגדיה: 5 הרוגים בתאונה
"חיפשו אשם ומצאו את הנהג" • ראיון מיוחד

התאונה ארעה בעת שוידבסקי שב עם בנו וחבריו מהילולת רבי שמעון בר-יוחאי במירון. במהלך הנסיעה הוא סטה עם הרכב והתנגש באוטובוס שנסע בנתיב ממול.

מכתב האישום עולה, כי וידבסקי נהג ברכב בהיותו שרוי במצב של עייפות רבה. "טרם הנסיעה הנאשם בילה בחגיגות ל"ג בעומר בהר מירון ללא שינה רצופה וללא מנוחה", נכתב בכתב האישום.

עוד נכתב: "התאונה, מותם של ההרוגים ושאר תוצאותיה נגרמו בעקבות רשלנותו של הנאשם אשר נהג בהיותו עייף ובמצב שסיכן עוברי הדרך ובאופן שמנע את שליטתו ב'מזדה' וכן נהג בקלות ראש ובחוסר זהירות, לא היה מרוכז בנהיגה, לא הפנה את תשומת לבו למצב הכביש ולמכלול הנסיבות שבו וסטה מנתיב נסיעתו ללא סיבה מוצדקת ותוך גרימת סכנה".

דוד וידבסקי, נהג הרכב, אושפז לאחר התאונה במצב בינוני בבית החולים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}