י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

בני ברק: "בית מלון" לשב"חים ברחוב הכי יוקרתי בעיר

כבר יותר מ-3 שנים סובלים תושבי רחוב אנילביץ' בבני-ברק מעשרות שב"חים המתגוררים בבניין שבנייתו הופסקה לפני מספר שנים. בימים אלו הם מתארגנים כדי לצאת בקמפיין - עד למציאת פתרון למיטרד

בית המלון לערבים ברחוב אנילביץ בבני ברק
בית המלון לערבים ברחוב אנילביץ בבני ברק

מזה יותר מ-3 שנים סובלים תושבי רחוב אנילביץ' בבני-ברק, מעשרות ערבים - שוהים בלתי חוקיים, המתגוררים בבניין שבנייתו הופסקה לפני מסר שנים. בימים אלו, מתארגנים תושבי הרחוב לצאת בקמפיין נגד כל הנוגעים בדבר - עד למציאת פתרון הולם.

תופעת הערבים השוהים בבנייני מגורים שטרם הושלמה עבודתם, מוכרת לכלל העיריות, כולל עיריית בני-ברק, שהכריזה לא מכבר כי תפנה את כל השב"חים השוהים בעיר.

אך נראה שכל זה לא מפריע לעשרות ערבים לשהות וללון בימי חול ואף בסופי שבוע, בבניין ענק, שבנייתו הופסקה כבר לפני מספר שנים, ברחוב אנילביץ' בעיר.

תושבי הרחוב, שהתלוננו פעמים רבות במשטרה, מספרים כי אכן מעת לעת המשטרה שולחת ניידת למקום. השוטרים עושים סיבוב סביב הבניין ומשלא פוגשים את השב"חים - עוזבים את האזור.
התושבים אומרים, כי נראה שגם השוטרים חוששים מעימות חזיתי עם עשרות ערבים - מול שני שוטרים, ולכן אינם עולים אל הבניין, לפגוש את השבחי"ם פנים מול פנים.

השוטרים חוזרים מסיור סביב הבנייןצילום: השוטרים חוזרים מסיור סביב הבניין
השוטרים חוזרים מסיור סביב הבניין

פניית התושבים לעיריית בני ברק, הניבה תוצאה עלובה שלא החזיקה אף יום אחד: עובדי העירייה התקינו גדר סביב הבניין. מיותר לציין כי כבר באותו הערב נפרצה הגדר ועשרות השב"חים נכנסו ללא מפריע לבניין.

בימים אלו, יוצאים תושבי האזור למאבק בתופעה, עד לסילוק הערבים מהמקום. כחלק מהמאבק, הם פתחו קבוצה ב'פייסבוק', המונה בתוך מספר ימים למעלה מ-50 חברים.

קישורים:
לינק לקבוצה ב'פייסבוק'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}