י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

אנטישמיות בקטסקילס: הגרמ"ז הוכה קשות

ראש ישיבת טשערנאביל בארה"ב, הגרמ"ז וואזנר, הותקף הלילה קשות על-ידי גוי בהרי הקטסקילס, והובהל לבית החולים עם פגיעות בראש. הגרמ"ז נמצא במקום עם קעמפ של ישיבת טשערנאביל

הגרמ''ז וואזנר. צילום: אתר אתרוג
הגרמ''ז וואזנר. צילום: אתר אתרוג

ראש ישיבת טשערנאביל בארה"ב, הגרמ"ז וואזנר, נכדו של מרן הגר"ש וואזנר, בעל "שבט הלוי", הותקף הלילה קשות על-ידי גוי בהרי הקטסקילס שבארה"ב. הוא הובהל לבית החולים עם פגיעות בראש, כך מדווח האתר 'אתרוג'.

הגר"מ וואזנר, השוהה בקמפ "כוונת הלב" יחד עם תלמידי ישיבת טשערנאביל שבראשות האדמו"ר מטשערנאביל בורו-פארק, יצא אמש (א', שעון ניו-יורק) לטייל מחוץ לגבולות הקמפ. בעודו צועד בכביש סמוך ומשוחח בטלפון, התנפל עליו גוי שחלף במקום, היכה אותו בראשו ובכל חלקי גופו, ונמלט רגלית.

תלמידי הישיבה שהגיעו למקום דקות ספורות לאחר מכן, מצאו את ראש ישיבתם כשהוא שוכב על הארץ שותת דם.

כוחות ההצלה והביטחון הוזעקו למקום, וראשונים הגיעו חברי הצלה מהרי הקטסקילס, שטיפלו בראש הישיבה טיפול ראשוני. הוא הובהל מיד לאחר מכן לבית החולים, שם התברר כי כתוצאה מהמכות שקיבל בראשו, נגרמה לו פגיעה קשה. בשעות אלה הוא עובר סדרת בדיקות. טרם ברור האם ישוחרר כבר במהלך היום למנוחה והשגחה בביתו.

משטרת ניו-יורק פתחה בחקירה בעקבות האירוע החמור, אולם לחוקרים אין עדיין כל קצה חוט או מידע מה גרם לגוי לתקוף את ראש הישיבה.

הגרמ"ז וואזנר הוא בנו של הגאון רבי חיים וואזנר, נכדו של מרן בעל שבט הלוי וחתנו של אבד"ק טענקא. הוא עומד בראש ישיבת טשערנאביל בבורו-פארק ומשמש כרב קהילת "מחזה אברהם" שבבורו-פארק, שם מתפללים מאות איש.

קישורים:
קישור: אתר אתרוג
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}