י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

לתל השומר, כמו ראש ממשלה קטן

עם מאבטח צמוד ושני רכבי ביטחון הועבר הפעוט החולה מ'הדסה' לתל השומר • אימו מרוצה: בשבת התאחדה עם יתר ילדיה • העסקנים ממשיכים להתעקש על הקמת ועדת חקירה: "למה 'הדסה' פוחדים?"

הפעוט בצאתו מ'הדסה'. צילום: פלאש90
הפעוט בצאתו מ'הדסה'. צילום: פלאש90

בנה הפעוט של האם שנחשדה בהרעבה על-ידי בית החולים 'הדסה' הועבר אתמול (א) לבית החולים 'שיבא' בתל השומר. זאת לאחר שבית משפט השלום קיבל את דרישת המשפחה לאפשר להם להוציא את הילד מ'הדסה' ולהעבירו למקום אישפוז אחר. עם הגעתו ל'שיבא' אושפז הילד בחדר צדדי, בסוף המסדרון של אחת מהמחלקות הפנימיות, כשאת דלתו מכסה פרגוד.

אתמול בשעה שתיים בצהריים הגיעו שני דודים של הפעוט, כדי להעבירו ל'שיבא', אבל בבית החולים 'הדסה' - שספג מכה יוקרתית קשה בפרשה - התעקשו להעביר את הפעוט דווקא באמבולנס. לדברי הדודים, החליטו להצטרף לנסיעה באמבולנס גם מנהל המחלקה ההמטואונקולוגית ואחות ראשית של המחלקה. אורח מיוחד באמבולנס היה מאבטח מטעם בית החולים.

בנוסף הצטרפו לשיירה שני רכבי ביטחון, האחד מקדימה והשני מאחור, כאילו היה הפעוט ראש ממשלה קטן.

עם הגעתם אל בית החולים 'שיבא' התקבלו הבאים - הפעוט ודודיו - בצורה יפה בבית החולים החדש.

אתמול, לאחר שבת רוממת שעברה על האם וילדיה, כאשר זכו בערב שבת להתאחד מחדש, התקיים דיון נוסף לגבי המשך הטיפול בפעוט. האם הגיעה לדיון, מלווה בבני משפחתה ועורך דינה.

עם תום הדיון הוציאה נשיאת בית משפט השלום, השופטת שולמית דותן. החלטה לגבי המשך הטיפול בילד, עליה הוצא צו איסור פירסום. נמסר כי האם שבעת רצון מההחלטה שהתקבלה.

כאמור, עברה שבת שמחה במיוחד על האם וילדיה, ולדברי בני המשפחה אושר היה נסוך על פני הילדים, שאיפשרו להם לחזור אל אימם, לאחר שנותקו ממנה למשך יותר משבועיים.

נשים רבות הגיעו במהלך השבת אל בית המשפחה בשכונת מאה שערים, כדי לעודד ולחזק את האם לאחר הימים הקשים שעברו עליה, בגין התנהלות רשויות הררווחה, בית החולים, המשטרה והפרקליטות.

במקביל, ממשיכים העסקנים שטיפלו בפרשה לדרוש הקמת ועדת חקירה בלתי תלויה - כפי שדרש אתר 'בחדרי חרדים' עוד בימיה הראשונים של הפרשה - כדי שזו תחקור את כל הפרשה ואת התנהלות הרופאים. "אם הרופאים כל כך בטוחים בעצמם, מדוע הם מתנגדים להקמת הוועדה?" שואלים העסקנים, ומכריזים: "לא ננוח ולא נשקוט עד שמשרד הבריאות יחליט רישמית על הקמת הוועדה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}