י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

בקרוב: ספר על בית חב"ד מומביי

הסופר שניאור זלמן ברגר עורך בימים אלו ספר ייחודי אודות בית חב"ד במומביי - הפעילות ומתקפת הטרור המזעזעת, בה נהרגו שלוחי חב"ד, הרב גבריאל ומרת רבקה הולצברג הי"ד

בקרוב: ספר על בית חב"ד מומביי

יהודים בכל רחבי הגלובוס עצרו את נשמתם, כאשר מחבלים קיצוניים שהגיעו מפקיסטן טבחו וזרעו חורבן בבית חב"ד בומביי. העולם כולו הביט דרך כלי התקשורת לעבר בית חב"ד.

כולנו שמחנו כאשר מוישי הקטן ניצל, וכולנו הזלנו דמעה כאשר המתקפה הסתיימה עם ששה הרוגים ובהם שני השלוחים, אשר מסרו את נפשם למען יהודים מכל החוגים והעדות.

נהרות של דיו נשפכו כדי לתעד את פועלם של השלוחים, ותיאור המתקפה האכזרית, אשר הדהדה מקצה העולם ועד קצהו. גדולי האדמו"רים והרבנים הספידו במילים נרגשות את ההרוגים ומהם אשר נפגשו עם המשפחות בכדי לנחמן.

בתקופה שלאחר המתקפה, החליטו בני משפחות השלוחים להנציח בצורה מסודרת ואיכותית, את העשיה והחורבן בבית חב"ד המפורסם בעולם.

המלאכה המורכבת הוטלה על הסופר שניאור זלמן ברגר, אשר בחודשים האחרונים, ערך ראיונות רבים עם באי בית חב"ד, ידידים, בני משפחה, שלוחים, אנשי קונסוליית ישראל במומביי וכמובן עם המטפלת סנדרה, אשר ראתה את פועלם במשך חמש שנים, וכידוע שהתה בבית חב"ד בעת ההתקפה, והצליחה בנס להציל את מוישי.

במקביל נערכת מלאכת ריכוז ומיון של קטעי עיתונות ומדיה, אלפי תמונות, מסמכים רבים, מכתבי ניחומין וכמובן יערכו עוד ראיונות רבים, בתקוה להוציא ספר שיאיר עוד יותר את פעילות בית חב"ד במומביי, ויספר על עמידתם האיתנה של השלוחים בפני כל הנחשולים הגבוהים, ובד בבד, יסקור את המתקפה.

הורי השלוחים – משפחות רוזנברג והולצברג - מבקשים כי כל מי שיש בידו סיפורים או תמונות הקשורים לבית חב"ד במומביי, ישלחם בהקדם לעורך הספר, באימאייל: [email protected] או יצור קשר טלפוני: 088580064.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}