י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

ניתוח תחת לחץ משטרתי

שערוריה: המשטרה הפעילה לחצים כבדים על ליזה גולדרינג, אמה החוזרת בתשובה של נועה גולדרינג ע"ה, כדי שתסכים לניתוח שלאחר המוות, למרות התנגדותה - עד שנכנעה

ליזה גולדרינג, אמה של נועה. צילום: פלאש 90
ליזה גולדרינג, אמה של נועה. צילום: פלאש 90

שוטרי משטרת ישראל הפעילו לחצים כבדים על ליזה גולדרינג, אמה של נועה גולדרינג ע"ה, שנרצחה על ידי אביה אסף, כדי שתסכים לניתוח שלאחר המוות.

האם, הנמצאת בהליכי חזרה בתשובה, התנגדה בתחילה לניתוח בכל תוקף, אולם במשטרה, שם מסרה את עדותה על האירועים שהובילו לרצח המזוויע, פעלו ממושכות בניסיון לשכנע את האם להיעתר לדרישתם. השוטרים איימו עליה כי אם לא תסכים לדרישה - יפנו לבית המשפט כדי שיוציא צו שיאפשר את ביצוע הנתיחה לשם קביעת סיבת המוות. בסופו של דבר נכנעה האם לבקשה.

נועה ע"ה הובאה היום (א) בצהריים לקבורה בבית העלמין גבעת שאול בירושלים, כאשר מוקדם יותר הבוקר נותחה גופתה של נועה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

נועה גולדרינג נמצאה אתמול (שבת) בצהרים ללא רוח חיים בבית אביה במושב בצרה שבשרון. אביה אסף, בן 33, רצח אותה ולאחר מכן ניסה להתאבד.

בזירת האירוע נמצא מכתב התאבדות בכתב ידו של האב, שם הוא מסביר לליזה, אישתו בת ה-39, החיה בנפרד ממנו, כי רצח את בתם נועה בשל חזרתה בתשובה של ליזה. הורי הילדה נפרדו לפני כשבועיים ונמצאים בהליכי גירושים, לאחר שהאם, המתגוררת בירושלים, החלה לחזור בתשובה.

אחותה של ליזה אמרה: "נכון שליזה החלה בשבועות האחרונים בתהליך של חזרה בתשובה, אבל היא לא קיצונית. היא רק שומרת שבת ולא כפתה דבר על אסף ועל בתם‭."‬

אסף גולדרינג הובא היום בצהרים להארכת מעצרו בבית המשפט השלום ברמלה כשהוא אזוק בידיו וברגליו. על גופו היו סימני חבלה ותחבושות שכיסו את פרקי ידיו, לאחר שניסה להתאבד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}