י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

הגיבור שקפץ לבור עדיין מורדם ומונשם

רעייתו של האברך מנשה כליפא, שנפצע קשה מאוד כשניסה להציל את הילדה רחלי סופר ע"ה: "זה כל כך מתאים למאיר לצאת בחירוף נפש ולהקריב את עצמו למען מישהו אחר". עדיין יש חשש לחייו

הבור. היום שאחרי
הבור. היום שאחרי

האברך מנשה כליפא, שקפץ לבור כדי לחלץ את הילדה רחלי סופר ע"ה, עדיין מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים 'הדסה עין כרם'. מצבו מוגדר קשה אך יציב, והוא מורדם ומונשם.

האברך המחלץ - במצב קשה
הילדה רחל סופר ע"ה
בת 3 נפלה לביוב - ונהרגה; אברך פצוע קשה


רוני מלול ודליה מזורי, כתבי 'מעריב', מדווחים כי פרופ' יעקב נפרסטק, מנהל המחלקה הפנימית, העריך כי עדיין יש חשש לחייו. לדבריו, כליפא נפגע מכך שנמנעה ממנו צריכת חמצן בשל גז המתאן ששאף לריאותיו מחלל הבור.

בני משפחתו של מנשה, שוהים כל העת ליד מיטתו. לדברי אפרת אישתו, הם עדיין לא שוחחו עם בני הזוג סופר, שאת ביתם רחל ניסה בעלה להציל. "אני לא מצפה מהם לטלפון‭,"‬ מיהרה רעייתו להסביר. "הם עסוקים בטרגדיה ובצער שלהם, וזה מובן"‭.

על בעלה אמרה: "זה כל כך מתאים למאיר לצאת בחירוף נפש ולהקריב את עצמו למען מישהו אחר, ועל אחת כמה וכמה למען ילדה בת שלוש". ‬

אל ביתה של משפחת סופר ברמת אשכול המשיכו להגיע אתמול מנחמים רבים. למשפחה, שעברה להתגורר בשכונה לפני זמן לא רב, נולדה תינוקת לפני כשבועיים.

בעיריית ירושלים אמרו אתמול ל'מעריב' כי בבדיקות שהתבצעו במוקד העירוני, לא נמצאה תלונה בנושא הבור בגן הציבורי בשכונת רמת אשכול. בעקבות האירוע רותך הפתח סביב הבור, ועובדי העירייה נשלחו לבדוק מספר בריכות נטושות נוספות בעיר, ולוודא שהן נעולות.

קישורים:
מקור: מעריב
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}